انتقاد احمد توکلی از واگذاری مخابرات در صحن علنی مجلس: این واگذاری را پیگیری می‌کنیم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری شرکت مخابرات گفت: با جمعی از نمایندگان واگذاری این شرکت‌ها را پیگیری می‌کنیم.
 
 
به گزارش فارس احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان، در موافقت با کلیات لایحه اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات گفت: ما همچنان پیگیر بحث واگذاری مخابرات هستیم و به این مسئله همچنان منتقدیم؛ البته با جمعی از نمایندگان این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه واگذاری شرکت مخابرات سبب گرفته شدن منبع درآمد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد، خاطرنشان کرد: همین موضوع سبب شد آنها از بودجه عمومی استفاده کنند که استفاده از بودجه عمومی سبب پدید آمدن مشکلات و در نهایت عدم پیشرفت و توسعه زیرساخت‌ها شد.
 
توکلی به بخشی از جزئیات لایحه اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در زمینه پست و مخابرات اشاره کرد و از لزوم توجه به ارتقاء زیرساخت‌ها در این زمینه سخن گفت.
 
وی مهمترین عامل افزایش بهره‌وری را توسعه فناوری اطلاعات دانست و افزود: با توسعه فناوری اطلاعات نرخ رشد بالا می‌رود، با بالا رفتن نرخ رشد دولت می‌تواند مالیات دریافت کند که همین اقدامات سبب افزایش درآمد دولت می‌شود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه تصریح کرد: بالا رفتن درآمد دولت سبب می‌شود تا پول‌های بیشتری برای کشور خرج شود و همین موضوع توسعه را با خود می‌آورد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.