انتقاد از آل سعود ممنوع!

فعال حقوقی مصری تاکید کرد که انتقاد از رژیم عربستان و اعضای خاندان حاکم آل سعود موجب مجازات های شدید برای انتقاد کنندگان خواهد شد.

 به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبری العالم،” محسن بهنسی ” افزود : پس از بهار عربی و آزاد شدن تعدادی از کشور ها از دست رژِیم های دیکتاتوری شدت اقدامات امنیتی و سرکوب منتقدان در عربستان افزایش یافته است.
 
این فعال حقوقی مصری رژیم حاکم عربستان را دیکتاتور توصیف کرد و گفت : هیچ کسی در عربستان نمی تواند از رژیم آل سعود انتقاد کند و رژیم برای جلوگیری از تحقق هر گونه اصلاحات همچون رژیم های سابق مصر و تونس فعالان سیاسی را بازداشت و در دادگاه های صوری محاکمه می کند
 
بهنسی وکیل مدافع و فعال حقوقی مصری در مصاحبه با شبکه خبری العالم اظهارداشت : آل سعود برای اینکه به سرنوشت رژیم های سابق مصر و تونس گرفتار نشود ، سرکوب فعالان سیاسی و اعضای سازمان های جامعه مدنی را آغاز کرده است .
 
وی گفت : تسلط آل سعود بر همه نهادهای دولتی از جمله دستگاه قضائی باعث شده که فعالان تبرئه نشوند و احکام ظالمانه برای آنها صادر شود .
 
بهنسی افزود : با توجه به استبداد و دیکتاتوری آل سعود نباید امیدی به ایجاد اصلاحات و استقلال دستگاه قضائی و تشکیل مجلس قانونگذاری داشت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.