انتقاد از اظهارات رئیس جمهور دربارهٔ وظایف قانونی سپاه

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

ایران > دفاع
مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه در واکنش به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر آنچه ممنوعیت دخالت اطلاعات سپاه در انتخابات نظام پزشکی خواند، گفت: چون یکی از وظایف سپاه حفظ امنیت انتخابات است، جریان‌هایی که با انقلاب زاویه دارند در صدد آن می باشند تا با نزدیک شدن به انتخابات با تبلیغات گسترده چهره سپاه را مخدوش کنند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با برشمردن تشابه ویژگی‌های جریان انحرافی و جریان فتنه گفت: در حقیقت این دو، دو روی یک سکه می باشند که دارای شباهت‌های بسیاری در تفکر و عمل می باشند. علاوه بر اشتراک جریان فتنه و گروه انحرافی در تلاش برای رابطه با آمریکا، هر دو جریان دارای فساد مالی و اداری می باشند و ولایت‌گریزی و ولایت‌ستیزی از ویژگی‌های دیگر مشترک این دو جریان است.

ذوالنور با اشاره به برخورد باندی و رفاقتی این دو جریان و بی‌توجهی به شایسته‌سالاری اظهار داشت: تساهل و تسامح در حوزه فرهنگ و فرهنگ‌ستیزی از دیگر مشخصه‌های مشترک این دو گروه است.

وی به جامعه هدف جریان انحرافی پرداخت و گفت: آنها بدنه دین‌مدار، ولایی، اصولگرا و اهل تعبد را نشانه گرفتند. بر این اساس جریان انحرافی اشخاص مدافع منافع انقلاب، خانواده شهدا، پاسداران و نیروهای مسلح را مورد هجمه قرار داده‌اند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه دربارهٔ اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه اطلاعات سپاه و غیر سپاه نباید در انتخابات نظام پزشکی دخالت کند، گفت: طبیعی است کسانی که در انتخابات دنبال انحراف می باشند، امروز قشر ولایت‌مدار و اصیل را مورد هجمه قرار دهند.

وی ادامه داد: در انتخابات نظام پزشکی بعضی علیه سپاه و وزارت اطلاعات هجمه‌های تبلیغاتی را در بوق کرنا کردند در حالی که سپاه همانند نیروی انتظامی یکی از ضابطین قضایی است و در انتخابات نظام پزشکی به وظیفه خود عمل کرده است.

ذوالنور با اشاره به اینکه یکی از وظایف سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: در آستانه هر انتخاباتی شورای نگهبان یا نظام پزشکی ممکن است از هر دستگاهی استعلام کنند و بخواهند سوءپیشینه و مشکل امنیتی آن اشخاص را بررسی کنند، حالا وقتی سپاه به وظیفه خود در مورد استعلام‌ها عمل می‌کند علیه سپاه جوسازی می‌کنند.

ذوالنور حمله به سپاه را یکی از برنامه‌های گروه انحرافی دانست و گفت: چون یکی از وظایف سپاه حفظ امنیت انتخابات است، جریان‌هایی که با انقلاب زاویه دارند در صدد آن می باشند تا با نزدیک شدن به انتخابات با تبلیغات گسترده چهره سپاه را مخدوش کنند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.