انتقاد از ترکیب سرویس‌های مخابراتی Telecom Italia و Telekom Austria

۲۶ام بهمن ،

 

اگرچه انجام همکاری‌های مشترک بین دو شرکت مخابراتی Telecom Italia و Telekom Austria می‌تواند مزایا و نکات مثبت فراوانی به‌همراه داشته باشد، اما استفاده از خطوط مخابراتی ترکیبی نمی‌تواند راهکار مناسب برای حل مشکلاتی باشد که این دو شرکت مخابراتی اروپایی این روزها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اپراتورهای اروپایی این روزها سرویس‌های متنوعی را ارایه می‌دهند و در این اقدام به روش‌های ترکیبی و خدمات مشارکتی نیز رو آورده‌اند. اما این اقدام که اخراج بخش از کارمندان شرکت‌ها را به دنبال داشته است، به عنوان راهکار حل مشکلات کنونی شرکت‌های یاد شده محسوب نمی‌شود.
 
مرکز Moody در گزارش خود توضیح داده است که ترکیب سرویس‌های مخابراتی از سوی اپراتورهای مختلف نتوانسته است به میزان کافی منفعت مالی برای شرکت‌ها به همراه داشته باشد. این قبیل اقدامات در نهایت سبب شده است تا انعطاف‌پذیری اقتصادی اپراتورهای موبایلی به حداقل برسد.
 
"کارلوس وینزر"(Carlos Winzer) یکی از مدیران مرکز در این خصوص توضیح داد: «دیگر شرکت‌های مخابراتی نیز می‌توانند اقدام Telecom Italia و Telekom Austria را دنبال کنند و بعضی منافعی که شامل آن‌ها شده است را به‌دست آورند. اما آن‌ها در طولانی‌مدت نمی‌توانند مشکلات بزرگ و عدیده‌ای که پیش‌رو دارند را با این اقدامات حل کنند».

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.