انتقاد از سامانه های استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی کشور

۱۵م آذر ،

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: سامانه های استخدام در دانشگاههای علوم پزشکی کشور که در اغلب موارد مدیریت محتوایی آن را معاونت پشتیبانی و یا دفتر کارآفرینی دانشگاه برعهده دارد، مغفول واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حسین ریاضی با بیان اینکه سامانه های استخدام در دانشگاههای علوم پزشکی کشور که در اغلب موارد مدیریت محتوایی آن را معاونت پشتیبانی و یا دفتر کارآفرینی دانشگاه برعهده دارد، مغفول واقع شده است اظهار داشت: این سامانه در بیشتر دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور اطلاعات استخدامی مناسب و مفیدی را به کاربر خود عرضه می کند.
دبیر جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت کشور با بیان اینکه سامانه های خدمات الکترونیکی پاسخگوی متقاضیان اشتغال در دانشگاهها است گفت: سامانه های ثبت نام متقاضیان جویای کار و یا پایگاه اینترنتی های آزمون استخدامی در دانشگاهها از کاربردی ترین خدمات الکترونیکی برای پاسخ به نیاز مخاطبان تلقی می گردد.

وی با اشاره به سامانه ثبت نام متقاضیان جویای کار در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یا پایگاه اینترنتی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در دانشگاه اصفهان، متقاضی توانمندی خود را در فرمی به ثبت می رساند و به انضمام مشخصات کامل خود منتظر تصمیم متولیان اشتغال و بکارگیری دانشگاه می ماند. در دانشگاه کرمان اطلاعاتی از جمله تاریخ و نوع آزمون های استخدامی و اطلاعیه های مرتبط با آن و حتی صدور کارت ورود به جلسه آزمون از طریق این سامانه ارائه می گردد. در نهایت کاربر می تواند نتیجه آزمون را نیز از طریق همین سامانه پیگیری کند.

مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: استخدام و مقوله اشتغال امری است که چالش های فراوانی را پیش روی متولیان آن قرار داده است اما آنچه اهمیت این امر را بیشتر می کند رقابت گسترده و لزوم شایسته سالاری و انتخاب اشخاص توانمند در تعاملی قانع کننده با مخاطبان است و سامانه های الکترونیکی قادرند اعتبار و اعتماد متقابل متقاضیان و متولیان امر اشتغال را فزونی بخشند.

lمنبع خبر : خبرگزاری مهر


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.