انتقاد بازیگر ارباب حلقه ها از مورینیو

ویگو مورتنسن، بازیگر دانمارکی که به خاطر بازی در فیلم های ارباب حلقه ها و قول های شرقی بیشتر شناخته شده، برای دومین بار در دو هفته اخیر، ژوزه مورینیو، سرمربی رئال را مورد انتقاد قرار داد.
مورتنسن: رفتارهای مورینیو قابل تحمل نیست

مورتنسن که در دوران کودکی برای چند سال در آرژانتین زندگی کرد، به تازگی فاش کرد که طرفدار رئال مادرید است؛ اما با این وجود، علاقه ای به سرمربی پرتغالی کهکشانی ها ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من فوتبال زمینی، هنرمندانه و پرشور را دوست دارم و به نظر می رسد مورینیو طرفدار این سبک فوتبال نیست. من به عنوان یک هوادار، سبکی متفاوت با او را می پسندم.”

این بازیگر دانمارکی همچنین رفتار مورینیو در دیدار سال قبل بارسا- رئال در سوپرکاپ اسپانیا را مورد انتقاد قرار داد و گفت:” اینکه رفتار مورینیو با سنت های رئال در یک راستا نیست، برای من قابل پذیرش نیست. دوست دارم او مبادی آداب رفتار کند؛ نه اینکه دائما علیه بقیه صحبت کند یا انگشتش را در چشم مربی حریف فرو کند.

این بزدلی است که در مقابل آدم مودبی مانند تیتو ویلانووا رفتار هجومی به خود بگیرید. او اگر جرات دارد با دیه گو سیمئونه چنین کاری کند چون مطمئنا سیمئونه او را با اردنگی می زند.”

مورتنسن همچنین برای مورینیو آرزوی موفقیت کرد و گفت:” امیدوارم او دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ را برای ما به دست بیاورد.”

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۷ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۶ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ارباب حلقه ها, مورینیو


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.