انتقاد تند رویانیان از عابدینی/ بین این همه آدم پر افتخار، شما پدر معنوى فوتبال ایران هستید؟ – اخبار ورزشی

 

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های یکی از مدیران لیگ برتری، وی را «پدرخوانده» فوتبال ایران خواند و گفت که اگر لازم باشد پرونده‌ی او را ورق خواهد زد.

 محمد رویانیان در واکنش به انتقادهای یکی از مدیرعامل‌های لیگ برتری نسبت به وی گفت: برخی آقایان که دچار خودشیفتگی هستند با گره زدن زلف خود به برخی از بازیکنان و افراد شاخص در فوتبال در پی ارتزاق هستند. متاسفم از شنیدن جملات یکی از مدیران فوتبالی که خودش را پرسپولیسی می‌داند اما تیشه به ریشه‌ی تیم می‌زند. او که دستش برای همه رو شده است می‌گوید من دچار توهم شده‌ام و بعد هم مدام از علی کریمی حرف می‌زند و صحبت‌هایی می‌کند که آرامش پرسپولیس را بر هم بزند.

 مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: این فرد هر روز به جای پرداختن به تیم خود راجع به پرسپولیس صحبت می‌کند. من خطاب به او باید بگوم که اولا کل فوتبال در توهم است و ثانیا شما را خوب می‌شناسم که در چه توهماتی زندگی می‌کنید. لطفا با گره زدن خود به افراد محبوب مثل علی کریمی به دنبال کسب محبوبیت بادآورده و آن‌چنانی نباشید.

 رویانیان هم‌چنین گفت: به ذهنم می‌آید که ارتباط شما با برخی بازیکنان و القای برخی توهمات شبهه‌آمیز چگونه قبل از شروع لیگ و همین‌طور در کوران مسابقات به پرسپولیس لطمه زد و می‌دانم که شما در تخریب تیم و بر هم ریختن سازمان تیمی پرسپولیس چقدر تاثیر داشتید. شمایی که در میان این همه آدم بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران به خودتان لقب «پدر معنوی فوتبال ایران» می‌دهید در توهم هستید یا دیگران؟

 مدیرعامل پرسپولیس افزود: پدر معنوی فوتبال ایران در میان این همه آدم پرافتخار شما هستید؟ من می‌گویم که شاید شما «پدرخوانده» فوتبال باشید که در مافیای فوتبال ایفاگر نقش‌هایی هستید که اگر لازم باشد خواهم گفت. من فعلا بیش از این حرفی نمی‌زنم اما اگر لازم باشد پرونده‌ی شما را ورق خواهم زد.

 چندی پیش امیر عابدینی با انتقاد از عملکرد رویانیان، گفته بود که وی دچار توهم است و بی‌جهت از همه‌ی جامعه فوتبال انتقاد می‌کند و همه را مقصر می‌داند و به نظر می‌رسد که صحبت‌های رویانیان در پاسخ به عابدینی باشد.۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.