انتقاد دواتگری از رییس جمهور

۲۳اردیبهشت،

دواتگری در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس حمایت احمدی‌نژاد از رحیم‌مشایی را خلاف اصل ۱۲۱ قانون اساسی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی دواتگری نماینده مردم عجب‌شیر در تذکر کتبی خود با قرائت متن اصل ۱۲۱ قانون اساسی که مفاد سوگند پست ریاست جمهوری را مشخص می‌کند، گفت: آقای احمدی‌نژاد سوگند یاد کرده است که پاسدار مذهب رسمی کشور، قانون اساسی و اعتماد مردم باشد، قدرت را امین باشد و آن را به منتخب بعدی بسپارد.

دواتگری در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود، با اشاره به سرمازدگی باغ‌های آذربایجان شرقی در روزهای ابتدایی اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: متاسفانه رقمی در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت به باغ‌های آذربایجان شرقی وارد شده است که کارشناسان جهاد کشاورزی در حال برآورد دقیق آن می باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم به سبب سرمازدگی باغ‌هایشان تحت فشار قرار خواهند گرفت: لازم است وزارت اقتصاد و آقای احمدی‌نژاد دستورات لازم برای استمحال و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به کشاورزان آسیب‌دیده را میسر کند و بیمه محصولات کشاورزی را به موقع به خسارت‌دیدگان پرداخت کند.

وی با اشاره به سفر آقای احمدی‌نژاد به آذربایجان شرقی گفت که لازم است احمدی‌نژاد اهتمام بیشتری به وضعیت تولیدکنندگان و کشاورزان داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.