انتقاد رحماندوست از تعدد کاندیداهای اصولگرا/ چه جوابی در پیشگاه خداوند دارید؟

۲۱خردادماه،

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در یادداشتی ضمن دعوت به وحدت کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری آورده است: از یک موضوع به درگاه خداوند شکایت می کنم و آن تعدد شکست آفرین کاندیداهاست. اگر بقیه کاندیداها مؤمن اند ـ که حتما می باشند ـ چرا به حدیث مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، عمل نمی کنند؟

متن کامل این یاد داشت به این شرح است:

با ادامه کاندیداتوری و باقی ماندن در عرصه رقابت  چه جوابی در پیشگاه خداوند دارید؟

مگر نه این است که یک نفر رئیس جمهور خواهد شد؟

مگر نتیجه رقابت بین کاندیداهای اصولگرا غیر از تشتت آراء و شکست احتمالی همه آنان است؟

مگر نمی توان با نظر سنجی های بی طرفانه توسط دستگاه ها یا اشخاص قابل اعتماد، نتیجه انتخابات را حدس زد؟

خداوندا تو شاهد باش اظهار نگرانی من پوششی برای حمایت غیر مستقیم از یک کاندیدا نیست. من در این بیانیه از یک موضوع به درگاه خداوند شکایت می کنم و آن تعدد شکست آفرین کاندیداهاست. اگر بقیه کاندیداها مؤمن اند ـ که حتما می باشند ـ چرا به حدیث مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، عمل نمی کنند؟ در تعدادی از شهرها در جریان انتخابات مجلس شاهد بودیم که مجموع تعداد آراء اصولگرایان از آراء جناح دیگر بیشتر بود، اما با تعدد کاندیداها، صحنه را به رقیبی سپردند که آرائش کمتر بود و اما با وحدت کاندیدا، آراء متمرکزی را کسب کرد و برنده انتخابات شد.

امروز روز امتحان رجال سیاسی مذهبی و مدیر مدبری است که با عنوان کاندیدای ریاست جمهوری این قدرت را یافته اند که ضربات مهلکی بر پیکره اصولگرایی بزنند و اگر امروز بیدار نشوند، معلوم نیست چگونه بتوان تاوان جفای بزرگ آنان را جبران کرد؟
                                                               


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.