انتقاد شدید کاپیتان سابق استقلال از قلعه‌نویی

انتقاد شدید کاپیتان سابق استقلال از قلعه‌نویی

جام جم آنلاین: امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای عنوان کرد بازیکنی باید به استقلال بیاید که به این تیم تعصب داشته باشد و پول را فراموش کند. همین اظهارنظر با واکنش تند کاپیتان سابق آبی‌ها همراه شد.

فرهاد مجیدی در این باره به ایسنا گفت: من به صحبت‌های دیگران کاری ندارم، اما از شنیدن چنین حرف‌هایی تعجب می‌کنم. استقلال تیم محلی نیست که هر کسی بخواهد بر سر آن منت بگذارد. استقلال همیشه استقلال بوده و هست و خواهد بود. هنگامی که باشگاه استقلال بشدت به خسرو حیدری و جان ‌واریو نیاز داشت آقایان این دو را از استقلال جدا کردند یا در فصل گذشته و با وجود اصرارهای زیاد من برای تمدید قرارداد امیرحسین صادقی، عوامل همین آقایان در باشگاه مانع تمدید قرارداد او شدند، چون قول او را به تراکتورسازی داده بودند. سوال من این است که آن زمان تعصب کجا بود؟ خواهش می‌کنم که با مردم رو راست باشید و صادقانه صحبت کنید.

مجیدی افزود: آقایانی که همه را متهم به پول‌دوستی می‌کنند و خود را مظهر تعصب می‌دانند، بدانند من از فوتبال به همه چیز رسیده‌ام و هیچگاه برای استقلال شرط مالی نگذاشته‌ام. ولی باید بگویم که حاضر نیستم به خاطر زیر پا گذاشتن اصول، در هر شرایطی با آقایان کار کنم. اکنون نیز خیلی شفاف می‌گویم که من خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی می‌دانم و از کارکردن با افرادی که برای رسیدن به هدفشان ارزش‌های اخلاقی را به بازی می‌گیرند پرهیز می‌کنم.

مجیدی در پایان با بیان این‌که سه پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های داخل ایران دارد، گفت: البته شرط اول و اصلی من برای تیم آینده‌ام این است که بپذیرد در دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال بازی نکنم. هر چند این شرط حرفه‌ای نیست، اما این خواسته من است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.