انتقاد شدید براد پیت از سیاست‌های دولت آمریکا در مبارزه با مواد مخدر

انتقاد شدید براد پیت از سیاست‌های دولت آمریکا در مبارزه با مواد مخدرانتقاد شدید براد پیت از سیاست‌های دولت آمریکا در مبارزه با مواد مخدر
تاریخ درج : ۲۳ مهر
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : “براد پیت”، بازیگر سرشناس هالیوود به انتقاد شدید از سیاست‌های دولت آمریکا در مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

“براد پیت”، بازیگر سرشناس هالیوود به انتقاد شدید از سیاست‌های دولت آمریکا در مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

به گزارش ایسنا، “براد پیت”، بازیگر آمریکایی برنده‌ی اسکار با حمایت از مستندی با نام «جنگ با مواد مخدر» ساخته‌ی “یوجین ژارکی” به انتقاد شدید از روند ۴۰ ساله مبارزه با مواد مخدر در آمریکا پرداخت.

“براد پیت” اخیرا به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم «خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنم» ساخته “یوجین ژارکی” جایزه بزرگ هیات‌داوران جشنواره‌ی فیلم «ساندنس» را به دست آورد.

“براد پیت” و “ژارکی” پیش از اکران این فیلم، درباره‌ی مستند «جنگ با مواد مخدر» صحبت کردند. “براد پیت” با اشاره به هزینه‌ی یک هزار میلیارد دلاری که آمریکا در ۴۰ سال اخیر صرف مبارزه با مواد مخدر کرده است، این اقدامات را ناموفق خواند و خواستار بازبینی سیاست‌های اعمالی در این‌باره شد.

“براد پیت” در مصاحبه‌ با رویترز گفت: با توجه به ناکارایی سیاست‌های دولتمردان آمریکایی در زمینه‌ی مبارزه با مواد مخدر، نیاز به بازبینی این سیاست‌ها امری ضروری است.

وی در ادامه افزود: با وجود اینکه ایالات متحده تنها پنج درصد از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد، اما ۲۵ درصد از کل زندانیان جهان را دارد.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.