انتقاد شدید به خندوانه به دلیل خندیدن مختلط زنان با مردان!

انتقاد شدید به خندوانه بخاطر خندیدن زنان در کنار مردان

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:بازهم حمله و انتقاد ها به سمت برنامه خندوانه چرخیده و این بار خندیدن مهمانان و تماشاگران زن باعث اعتراض عده ای شده است!!در دو هفته اخیر توهین نشریه یالثارات به اهالی سینما به بهانه پوشش آن‌ها در جشن حافظ حسابی سر و صدا به پا کرد و مخالفت جمعی طیف گسترده‌ای از فرهنگیان و حتی سیاسیون و برخی روحانیون نسبت به ادبیات به کار رفته در این هفته نامه را به دنبال داشت. حالا دایره این انتقادات تند و تیز به تلویزیون هم رسیده و این‌بار سایت «عماریون» در سایت خود برنامه خندوانه و رامبد جوان را مورد حملات شدیدی قرار داده است.

حدود سه ماه پیش حجت الاسلام احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در گردهمایی بسیجیان کرمان با انتقاد شدید از برنامه «خندوانه» گفته بود: «چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می زدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ خنداندن مردم کار پسندیده ای است، اما نه با شکستن حریم‌ها.» و دو روز بعد هم در ادامه این انتقاد‌ها به این نکته اشاره کرده بود که: «اعتقاد دارم در عرصه شاد کردن مردم، حریم ها به خصوص حریم محرم و نامحرم باید حفظ شود. باز هم تاکید می کنم اینکه خانم ها را برای خنداندن مردم و نامحرم ها بیاورند، کار نامناسبی است.»

پس از این انتقاد نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری دیگر خبری از انتقاد نسبت به برنامه خندوانه نبود و حاشیه‌ها از سر این برنامه رد شد تا امروز که گروه «عماریون» در سایت خود حمله شدیداللحنی به برنامه خندوانه کرده‌اند و این برنامه را شبیخون فرهنگی به نظام جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

در این گزارش نویسنده آیاتی از قرآن مجید از جمله آیات ۳۰ و ۳۱ سوره نور و آیات ۳۲ و ۳۳ و ۵۳ و ۵۹ سوره الاحزاب که در آن‌ها به این اشاره شده که زن‌ها باید اندام خود را مرد نامحرم بپوشانند و برایشان بهتر است از آرایش کردن غلیظ مقابل چشم نامحرم خودداری کنند تا مورد اذیت و آزار قرار نگیرند را ذکر کرده و در پایان نتیجه گرفته است: «باتوجه به آیات صریح قرآن که در بالا ذکر گردید ، متاسفانه و با شرم‌ساری تمام باید عرض شود که در کشور شیعه ی جمهوری اسلامی ایران همان شبیخون فرهنگی که رهبری عزیز در سالهای دهه ی هفتاد هشدار میدادند ، این شبیخون چنان علنی شده که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه ای در حال پخش است که با پوشش و توجیه طنز به صورت بی شرمانه این آیات را صریحا زیر پا گذاشته و به مخالفت علنی با این آیات بویژه آیات ۳۰ و ۳۱ سوره ی نور بپا خواسته است.
به نحوی که در این برنامه ی طنز که مختلط است علنی به مهمان نامحرم که یا زن است و یا مرد میگویند بخند و لبخند بزن و به تماشاچیان حاضر در استودیو که مختلط هستند میگویند به صورت این مهمان نگاه کنید و به خنده او امتیاز دهید. این در صورتی است که دو آیه ۳۰ و ۳۱ سوره نور صریح و شفاف به زنان و مردان مومن و مسلمان علنی میگوید چشم خود را بر روی نامحرم ببندید و این مسئله انقدر مهم است که زنان و مردان را از هم تفکیک کرده و برای هرکدام آیه جداگانه مطرح میفرماید. دشمنی علنی با آیات صریح قرآن تا کی ؟؟؟ فاین تذهبون ؟؟؟»

حالا باید دید آیا مدیران ارشد صدا و سیما که رامبد جوان به دفعات گفته وظیفه دفاع از برنامه «خندوانه» در قبال هجمه‌ها بر عهده آن‌هاست آیا این بار هم همچون دفعات متعدد گذشته در مقابل این اتهام سکوت خواهند کرد یا حداقل برای یک بار که شده برای آن که متهم به دست داشتن در شبیخون فرهنگی نشوند پاسخی به این اتهام سنگین خواهند داد.

تاریخ انتشار خبر: ۱۳ August 2016 | 5:38 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۹نظر ثبت شده
  1. علي:

    به نظر من بهتر است مردم به جای تماشاس خندوانه که پر از صحنه های منحرف کننده است برنامه های آموزنده شبکه های ماهواره ای نظیر جم تی وی و من و تو و بی بی سی و… را نگاه کنند و به راه راست هدایت شوند.

    • رهگذر:

      به نظر من بهتره یه فرقی بین تلویزیون و ماهواره باشه اگه قراره به سمتی بریم که با عنوان جذب مخاطب خودمون همون برنامه های ماهواره رو تولید کنیم خب همون ماهواره خیلی بهتره و نیازی هم نیست بودجه ای صرف صداسیما بشه.

    • .:

      به نظرم بهتره یه فرقی بین تلویزیون خودمون و ماهواره باشه اگه قراره ما به خاطر جذب مخاطب بریم به سمت تولید برنامه هایی که مطابق با اسلام نیستن پس همون ماهواره بهتره و صداسیما هم که امتیازش نسبت به ماهواره اسلامی بودنش هست در اونصورت بهتره نباشه و بودجه صرفش نشه.

  2. رامبدحبیبی:

    برنامه خندوانه دیگه خیلی بی مزه شده..جناب خانم دیگه تکراری شده..رامبدم فقط بلده شکم گنده کنه..جمع بشه بهتره..

  3. زارع:

    دانسته یا ندانسته…خواسته یا ناخواسته…..اشاعه و ترویج فرهنگ بی حیایی و شکستن حرمت ها….

  4. پارسا:

    بعضی از اخبارارو ادم میبینه مخش سوت میکشه,برنامه خندوانه بهترین برنامه و شادترین برنامه تلویزیونی کل تاریخ تلویزیون ایرانه ولی یه عده که از خوشی و خوشحالی مردم ناراحت میشن باهاش مخالفن
    تو این برنامه همه ی خانم ها حجاب کامل دارند و هیچکدوم آرایش غلیظ ندارند,بعضیا هم به جای اینکه خودشونو گول بزنن بهتره یه سر از کاخ هاشون برن بیرون و یه چرخی توی خیابون بزنن تا وضع کنکونی مملکت رو با چشمای خودشون ببینند

  5. فاطمه:

    بنظرشما این مقاله دروغ میگه؟ حداقل تو این زمینه داره حقایق رو یادآوری میکنه ولی چه فایده که عده ای که باید پاسخگو باشند از دفاع کردن نسبت به برنامشون تفره میرن…

  6. فاطمه:

    بنظرشما این مقاله دروغ میگه حداقل تو این زمینه داره حقایق رو یادآوری میکنه ولی چه فایده که عده ای که باید پاسخگو باشند از دفاع کردن نسبت به برنامشون تفره میرن…

  7. هاشم جانم فدای رهبر:

    چرا شلوغش میکنید شاد کردن مردم ایران عبادت رامبد جوان خدا حفظش کنه فردی انقلابی هست من بعنوات یک خانواده شهید و عاشق ولایت و رهبری از برنامه رامبد جوان و خندوانه حمایت کامل دارم و به چرندیات یک مشت از خدا بی خبر بی زارم چرا ایات قران شده بازیچه اینها و مستقیما از اقا ولی امر مسلمین امام خامنه ای مایه میزارین اگه بد باشه خود آقا جلوش میگیره پس زیادی حرف نزنیدن. اگه خیلی دلتون برای اسلام شعیه میتپه یکسر برین سوریه تا بفهمین جنگ نظامی فرهنگی کجاست. ببینید شعیه رو چطور میخوان سر ببرن. رامبد جوان من بعنوان یگ عاشق ولایت رهبری عاشق انقلاب نظام اسلامی. عاشق برنامت هستم ادامه بده کور بشن دشمنانت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.