انتقاد شوستر از سبک بازی سلتیک و چلسی

 به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، این بازیکن اسبق بارسلونا و تیم ملی آلمان غربی از نمایش دفاعی سلتیک در بازی سه شنبه شب برابر بارسلونا به شدت انتقاد کرد و آن را شبیه نمایشهای منفی چلسی در فصل گذشته دانست.

شوستر که سابقه بازی و مربیگری در رئال مادرید را نیز دارد گفت ساختار کنونی لیگ قهرمانان اروپا اشتباه است و باید به شکلی تغییر کند که بازی شبیه به بازی سه شنبه شب دیگر تکرار نشود.

در مسابقه فوق سلتیک در دقیقه ۱۸ به طور غیر منتظره از بارسلونا جلو افتاد و سپس در بیشتر زمان بازی به دفاع پرداخت اما در نهایت با گلی که در وقتهای تلف شده به ثمر رسید ۲-۱ بازنده شد.

البته برخی کارشناسان قدرت خط دفاعی سلتیک را ستودند اما شوستر به رادیو ای بی سی پونتو اسپانیا گفت: «من از دیدن این نوع بازیها خسته شده ام. تیمهایی مانند سلتیک نباید در لیگ قهرمانان باشند. ما سال گذشته این نمونه را در چلسی دیدیم. بازی آنها نمونه ای از فوتبال بد بود و اینکه آنها قهرمان اروپا شدند قابل تاسف است.»

وی افزود سلتیک با ده بازیکن دفاع کرد و چیزی نمانده بود در این بازی امتیاز بگیرد. تیمهایی مانند سلتیک نباید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

به نظر من مربی سلتیک تصویر بازی فصل گذشته چلسی برابر بارسلونا را چندین بار تماشا کرد و تصمیم گرفت همان روش را تکرار کند اما بازی بیش از حد دفاعی، فوتبال به حساب نمی آید.

شوستر گفت چلسی مکتبی برای تیمهایی مانند سلتیک به وجود آورد و اگر تیمی که ده نفره دفاع می کرد در زمین بهترین تیم جهان مساوی می کرد ناعادلانه بود.

وی در پایان گفت: «اتحادیه فوتبال اروپا برای احیای لیگ قهرمانان باید این مرحله از مسابقات را حذف کند.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.