انتقاد فرماندار پردیس از کیفیت خدمات مخابراتی در این شهر

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در دورانی که به برکت نظام اسلامی در نقاط صفر مرزی کشورمان نیز خدمات مخابراتی ارائه می گردد، هنوز خدمات مخابراتی تلفن ثابت و اینترنت در ۲۰ کیلومتری پایتخت با مشکلاتی مواجه است.
 
ایرج بیگدلو در گفتگو با مهر اظهار داشت: مجموعه فرمانداری شهرستان پردیس به مانند مردم از عملکرد مخابرات شهرستان رضایت چندانی ندارند.
 
وی ادامه داد: چندی قبل نشستی در شهرستان با حضور مسئولان مخابرات استان تهران و شهرستان پردیس برگزار شد که البته این جلسه خروجی خوبی داشت.
 
این مسئول اضافه کرد: طبق گفته های مسئولان این بخش از امور خدماتی، مقرر شد تا زیرساخت های لازم در زمینه خدمات مخابراتی تا سه ماه آینده در منطقه ایجاد شود تا از بار مشکلات کنونی کاسته شود.
 
بیگدلو بیان داشت: دنیای امروز به درستی عصر اطلاعات و ارتباطات نام گرفته؛ حال در چنین دورانی به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، در نقاط صفر مرزی کشورمان نیز خدمات مخابراتی ارائه می گردد.
 
فرماندار شهرستان پردیس افزود: اما در عین حال و با وجود چنین توسعه ای افتخار آمیز، در فاصله ۲۰ کیلومتری پایتخت و شهرستان پردیس هنوز خدمات مخابراتی تلفن ثابت و اینترنت با مشکلاتی مواجه است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.