انتقاد محجوب از بیانیه فراکسیون روحانیت در مراسم رای اعتماد

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
رئیس فراکسیون کارگری مجلس از پخش بیانیه فراکسیون روحانیت در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم که در آن گفته شده بود به شش وزیر پیشنهادی رای نمی‌دهیم و در مورد بقیه هم نظری نمی‌دهیم انتقاد کرد.

علیرضا محجوب در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت و گو با ایرنا، افزود: فراکسیون روحانیت در این بیانیه آورده است که به ۶ نفر از این وزرا رای اعتماد نمی‌دهیم و دربارهٔ بقیه وزرا هم به نظری نرسیده‌ایم.
محجوب گفت: ما انتظار داشتیم فراکسیون روحانیت مجلس در بیانیهَ اش مخالفت‌های خود را بیان نکند زیرا در هیچ بیانیه‌ای تا کنون گفته نشده که ما با این اشخاص مخالف هستیم.

وی به عملکرد هیات رئیسه مجلس نیز انتقاد کرد و گفت: هیات رئیسه مجلس نباید اجازه انتشار یافتن این بیانیه را در صحن علنی مجلس می‌داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس ادامه داد: از طرف فراکسیون کارگری مجلس خواستم بیانیه‌ای را در صحن علنی منتشر کنم ولی هیات رئیسه اجازه نداد.

محجوب گفت: اگر اعضای فراکسیون روحانیت مجلس می‌خواستند نظر بدهند نباید تنها مخالفتشان را می‌گفتند بلکه باید موافقتشان نسبت به هر یک از وزرا را ارایه می‌کردند.

اعضای فراکسیون روحانیت تنها نظر خودشان را بیان کردند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی ایرنا گفت: فراکسیون روحانیت مجلس در روز رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بیانیه‌ای را در مجلس پخش کرد که در آن بیانیه نظر اعضای فراکسیون روحانیت در مورد وزرای پیشنهادی آمده بود.

ناصر موسوی لارگانی افزود: در آن بیانیه آمده بود که اعضای فراکسیون روحانیت مجلس نظرشان این است که به شش نفر از وزرای پیشنهادی رای ندهند و دربارهٔ بقیه وزرا نیز نظری نداشتند، این موضوع به معنای تحمیل نظر به دیگران نیست.

وی افزود: اعضای فراکسیون روحانیت نظر خودشان را ارائه کردند و این به معنای تحمیل نظر به دیگران نیست زیرا اعضای فراکسیون روحانیت مجلس در این بیانیه بیان نکردند که دیگر نمایندگان نیز به این اشخاص رای ندهند، بلکه تنها نظر خودشان را بیان کردند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.