انتقاد مدال آور المپیک: به فکر رکورد باشم یا یافتن شغل برای گذران زندگی؟

۳۰ آبان ،

1-1118.jpg

اولین مدال آور المپیک تاریخ ورزش کرمانشاه با انتقاد از مسئولین استان بخاطر عمل نکردن به وعده هایشان، گفت: وقتی بی مهری مسئولین استان را دیدم، آنقدر روحیه ام ضعیف شد که چندین بار فکر کردم ورزش را برای همیشه کنار بگذارم.

کیانوش رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه، با انتقاد از مسئولین به خاطر عمل نکردن به وعده هایشان اظهار داشت:بعد از المپیک طی مراسمی که برای تجلیل از ورزشکاران المپیکی کرمانشاهی برگزار شد بسیاری از مسئولین استان اهدای سکه هایی را به عنوان جایزه مطرح کردند، اما فقط تربیت بدنی استان چند سکه به عنوان جایزه داد و از بقیه سکه ها و وعده ها خبری نشد.

وی افزود: از ۲ سال پیش نیز وعده اهداء زمین و مسکن دادند که تاکنون هیچ یک از آنها محقق نشده است.

رستمی گفت: اولین قهرمان المپیک کرمانشاه که یک خانه در شهر خود نداشته باشد، از چه جایگاهی در شهر خود می تواند برخوردار باشد.

رستمی افزود: شاید مسئولین استان آنقدر سرشان شلوغ است که من را از یاد برده اند و یا شاید آنقدر قهرمان المپیک در کرمانشاه داریم که من در میان آنها گم شده ام.

وی افزود: نه تنها تقدیری صورت نگرفت، بلکه یک نفر در استان پیگیر وضعیت سلامتی ام نشد و سراغی از من نگرفت.

رستمی ادامه داد: استاندار به مسئولین استان تاکید کردند که به وضعیت من رسیدگی شود، اما نه تنها رسیدگی نکردند بلکه کاری کردند که ورزش در کرمانشاه بمیرد.

اولین مدال آور المپیکی کرمانشاه گفت: بسیار تلاش کردم در المپیک مدال طلا بگیرم که در پی اتفاقاتی که افتاد موفق به کسب مدال برنز شدم، اما بعد از کسب این مدال وقتی دیدم که هیچ تقدیری از جانب مسئولین استان نشد روحیه ام بسیار ضعیف شد، طوری که چند بار فکر کردم ورزش را برای همیشه کنار بگذارم.

دارنده مدال برنز مسابقات وزنه برداری المپیک لندن ادامه داد: وقتی تمام زندگی‌ات را روی ورزش می گذاری و از طرف دیگر دوری خانه و خانواده را هم تحمل می کنی، آنوقت حتی بعد از کسب مدال المپیک هیچ تقدیری در شهر خودت نمی شود دیگر چه روحیه ای باقی می ماند که بخواهی دفعه بعد در المپیک مدال طلا بگیری.

وی عنوان کرد: بعد از المپیک تا این لحظه استراحت داشته ام و در این مدت نیز پیگیر آسیب دیدگی زانویم بوده ام .

وی اظهار داشت: در این فکر هستم که رکورد المپیک را تعییر دهم اما با این اوضاع بیشتر فکر یافتن شغلی هستم که حداقل بتوانم از این راه خرج زندگیم را درآورم.

رستمی در پایان گفت: اگر جوانان بفهمند که از قهرمان المپیک اینچنین تقدیر بعمل می آید، مطمئنا سمت ورزش نخواهند آمد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.