انتقاد مرد خاکستری از کارگزاران

جام جم آنلاین: نماینده هاشمی رفسنجانی با علی اکبر موسوی خوئینی ها دیدار کرده که دراین دیدارمرد خاکستری اصلاحات از حزب کارگزاران انتقاد کرده است.

به گزارش «محدوده» دراین دیدار که در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری بوده ،موسوی خوئینی ها ضمن انتقاد از برخوردها و کارشکنی ها اعضای حزب کارگزاران در مسیر هماهنگی میان اصلاح طلبان گفته است،کارگزارانی ها دارند علیه ما کار می کنند و می خواهند که جهانگیری را به عنوان گزینه ریاست جمهوری به ما تحمیل کنند که ما اجازه چنین کاری را نمی دهیم.

 جنگ روانی علیه سوریه

مقامات سوریه با رد خبر کناره گیری بشار اسد از قدرت اخبار اخیر خبرگزاری فرانسه را تکذیب کردند.

وزارت اطلاع‌رسانی و سوریه اندکی پس از خبر خبرگزاری فرانسه که اعلام کرده بود سفیر روسیه در پاریس اعلام کرده بشار اسد حاضر است تحت شرایطی از قدرت کناره‌گیری کند این خبر را کاملا نادرست و بدون اساس خواند.
 
تلویزیون سوریه نیز اعلام کرد که سخنان منسوب به این سفیر درباره موافقت اسد با کناره‌گیری کاملا کذب است.
 
این اخبار در حالی انتشار می یابد که پس از انفجار اخیر دمشق و کشته شدن سران امنیتی و اطلاعاتی سوریه بسیاری از خبرگزاری ها و منابع خبری به ایجاد جنگ روانی روی آورده اند.

تلاش برای بازگشایی سفارت انگلیس

پس از گذشت ماه ها از قطع دو جانبه ارتباط انگلستان با ایران این کشور تحت فشار گروه های اپوزیسیون و با قیمانده فتنه گران ۸۸ به دنبال بازگشت به مناسبات گذشته است.

به گزارش ” محدوده” پس از وقایع فتنه سال ۸۸ و اثبات شدن نقش سفارت انگلستان در آشوب های به وجود آمده و حمایت همه جانبه این سفارت از گروه های فتنه گرو شبکه های تروریستی در کشور، تصمیمی غیر منطقی برای تحریم بانک مرکزی ایران گرفتند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حمایت مردم طرح قطع ارتباط با این کشور را در صحن علنی مجلس با حداکثر آراء به تصویب رساندند که تا کنون این رابطه در حد دفتر حفظ منافع ادامه دارد.

شنیده ها حکایت ازآن دارد مقامات بریتانیایی باتوجه به این که هیچ گونه رصدی را در برابر تحولات داخلی ایران ندارند تصمیم گرفته اند که با مسؤلین ایرانی برای از سرگیری مناسبات سیاسی وارد مذاکره شوند.

اعتصاب غذای شیخ نمر

منابع حقوق بشری در عربستان از اعتصاب غذای شیخ نمر النمر در زندان های رژیم آل سعود خبر دادند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، منابع حقوقی با اعلام این خبر افزودند : شیخ نمر النمر در زندان شکنجه شده است.

احمد فرحات گزارشگر این شبکه در گزارشی با اشاره به ناآرامی ها در منطقه شرقی عربستان افزود: مقامات رژیم آل سعود همچنان بر نادیده گرفتن علل واقعی حوادث اخیر که مبتنی بر خواسته های مردم و اقدامات مسالمت آمیز آنهاست اصرار می کنند.

در این میان سرنوشت شیخ نمر النمر که در بازداشت نیروهای رژیم آل سعود به سر می برد از جمله بارزترین حوادث در منطقه شرقی است که آخرین خبرها از اعتصاب غذای وی و تلاش مقامات رژیم برای وادار کردن وی به خوردن غذا از طریق لوله می کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.