انتقاد نکونام از گل‌های خورده استقلال: راحت گل می‌خوریم، سخت می‌زنیم

۰۸م آذر ،

بازیکن میانی استقلال با انتقاد از گل‌هایی که استقلال دریافت می‌کند، می‌گوید این تیم راحت گل می‌خورد و به سختی دروازه حریفان را باز می‌کند.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از باخت استقلال برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران دربارهٔ اولین گلش برای استقلال بیان کرد: گل من مهم نیست، من خودم هم به آن فکر نمی‌کردم و فکر نمی‌کنم، چون تا الان نتایج استقلال برایمان کافی بود، اینکه استقلال در صدر بماند. امروز هم دیدید که گل زدم و استقلال باخت.

هافبک تیم استقلال ادامه داد: به اعتقادم پیروزی مهم‌تر است اما در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. یک موقعی در اصفهان سپاهان را می‌بریم و یک موقعی هم در آزادی به فولاد و سایپا می‌بازیم. به اعتقادم امروز روی اشتباهات جزیی نتیجه را واگذار کردیم. ما سخت گل می‌زنیم اما راحت گل می‌خوریم.

نکونام با بیان اینکه باید به جلو نگاه کرد، افزود: هنوز بسیار از فصل مانده. همچنین صدرنشینی فعلی نیز مهم نیست. مهم این است که صدرنشینی‌مان دوام داشته باشد، چون به قهرمان نیم فصل نه جایزه می‌دهند و نه کاپ.

وی دربارهٔ اشتباهات خط دفاعی استقلال نیز تاکید کرد: من به اشتباه خط دفاعی اعتقاد ندارم. چون کل تیم در گل خوردن مقصر است. ما از جلو خوب دفاع نکردیم که گل خوردیم. ما باید به فکر آینده باشیم چون لیگ برتر تورنمنتی است که ادامه دارد. همچنین هر بازی باید تمرکزمان روی همان بازی باشد تا چنین اتفاقاتی پیش نیاید، چون جبران گل خورده در زمین خودمان سخت است. با این حال به تیم فولاد تبریک می‌گویم.

نکونام همچنین دربارهٔ به خارج نزدن توپ توسط استقلال زمانی که بازیکنان فولاد بر زمین می‌افتادند، گفت: من به کاپیتان فولاد هم گفتم زمانی که بازیکنان ما زمین می‌افتند، توپ را به خارج نزنید و ما هم همین کار را می‌کنیم. به هرحال این حرکت باید از یک جایی آغاز شود و ما باید وقت تلف کردن را کنار بگذاریم. من خودم همیشه به حریف احترام می‌گذارم اما می‌گویم که ما توپ را خارج نمی‌زنیم مگر زمانی که اتفاق نادری بیفتد، مثل مصدومیت خسرو حیدری که بینی‌اش خونریزی داشت، به هرحال امیدوارم این کارها جمع شود چون واقعا به فوتبال لطمه می‌زند.

نکونام در پایان دربارهٔ انتخاب نشدنش به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن آسیا در سال‌های اخیر بیان کرد: به هر حال همه دوست دارند بهترین بازیکن آسیا شوند اما من فکر می‌کنم در سال‌هایی که در اروپا بازی می‌کردم می‌توانستم این عنوان را به دست آورم اما قوانین AFC این اجازه را به من نداد. حتما لایق آن نبودم اما تلاش می‌کنم که به آن برسم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.