انتقاد یک سایت اپوزیسیون از دروغ پردازی های برخی زندانیان آزاد شده

«در دیزی اینترنت باز است اما… هرچیزی را نباید در آن ریخت. ما به قول بزرگ علوی بیماری قلم روش گرفته ایم و هر پرت و پلایی را در اینترنت منتشر می کنیم. گاه لازم است برای مدتی چرت و پرت ننویسیم و کاغذ و ماوس را کنار بگذاریم».

این جملات ، بخشی از نوشته آمیخته با اعتراض یکی از عناصر ضدانقلاب خارج نشین در پایگاه اینترنتی اخبار روز و در واکنش به دروغ پراکنی های زنجیره ای پیرامون شکنجه و جنایت در زندان های جمهوری اسلامی است.

نویسنده «اخبار روز» -ارگان گروهک های مارکسیستی مقیم خارج- در این مطلب اعتراضی تصریح کرد: اگرچه بسیاری از ما یک سینه سخن داریم اما گاه باید دور نوشتن خط کشید. وقتی «سیاسی کاری» جای کار سیاسی را می گیرد، ننوشتن با وقارتر و سنگین تر است. «بزرگ علوی» در رابطه با شخصی که جل جل و دم به دقیقه کاغذ سیاه می کرد و انتشار می داد ولی نوشته هایش بسیار سطحی بود از سر مهر و دوستی گفته بود؛ «قلم روش»… قلم روش مثل «شکم روش» که با آلو و زردآلو تشدید می شود، یک نوع اسهال و بیماری است. «اسهال قلمی» هم داریم که با شهرت طلبی تشدید می شود و با شلخته نویسی و انجماد فکری همراه است.

در ادامه این مطلب آمده است: در دیزی اینترنت باز است اما… هر چیزی را نباید در آن ریخت. این اواخر پرت و پلاگویی در مورد زندانهای جمهوری اسلامی باب شده و مدعیان از «دستگاه بیضه کشی که از روسیه خریداری شده و شکنجه گران برای یادگیری کار با آن در کره شمالی دوره دیدند»، «تجاوز بازجویان به کودکی هشت نه ساله»، و… کوتاه نمی آمدند و برای به کرسی نشاندن دروغهای زشت، ری و روم و بغداد را بهم می بافتند. هر چه هم با دلیل و برهان و از سر خیرخواهی، نادرستی ادعاها و بزرگنمایی ها نشان داده می شد به خود نمی آمدند. وقتی شوری به کوری رسید داد زندانیان سیاسی هم درآمد.

اخبار روز خواستار عذرخواهی از دروغ پراکنی های فاحش و حیثیت سوز شده و نوشت: آیا از شان کسی کاسته می شود اگر به خاطر تکثیر گزارش های غیرواقعی و توهین به شعور زندانیان سیاسی، فروتنانه از مردم پوزش بخواهد؟ آیا نباید قلم و تایپ و ماوسش را بشکند و خرد و خمیر کند؟ تا کی در چشم عقل، خار مغیلان زدن؟ وقتی پیش و بعد از انقلاب حتی یک دقیقه با دستبند و چشم بند روبرو نشده ایم، آیا حق داریم وقت و بی وقت در مورد زندان و اسیرکشی، نوشته های بی محتوا ارائه دهیم؟

نویسنده پایگاه اینترنتی اپوزیسیون خارج نشین در ادامه خاطر نشان کرد: گاه لازم است قلم و کاغذ و ماوس و تایپ را ببوسیم و کنار بگذاریم. من بیش و پیش از همه به خودم نهیب می زنم و به همین دلیل ادامه ویدیوهای تقویم تاریخ را وسط کار متوقف کردم. چرا؟ چون نمی خواهم چرت و پرت بنویسم و قلم روش شوم.

/۲۷۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.