انتقاد یک نماینده مجلس به صدا و سیما برای کم‌توجهی به انتخابات شوراها

۱۶خردادماه،

یک نماینده مجلس از سازمان صدا و سیما به سبب کم توجهی به انتخابات شوراها انتقاد کرد.

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: متاسفانه رسانه ملی برای انتخابات شوراها اهمیت کمی قائل شده است. من به عملکرد این سازمان انتقاد دارم که چرا به انتخابات شوراها کم توجه است. این جای گله دارد چون انتخابات شوراها بسیار مهم است.

این نماینده مجلس ادامه داد: اغلب برنامه‌های صدا و سیما به انتخابات ریاست جمهوری اختصاص یافته در حالی که باید مردم را آگاه کند که شوراها چه وظایفی دارند، شهردار چگونه انتخاب شود، شورای شهر خوب چه شورایی است و نقاط ضعف و قوت شوراها چه بوده است.

نوروزی با یادآوری اینکه اولین بار است انتخابات شوراها و ریاست جمهوری همزمان برگزار می‌شوند، گفت: در مناطق روستایی و شهرهای کوچک، شور و شوق انتخاباتی در بحث شوراها وجود دارد. امیدواریم مشارکت بالایی در این انتخابات داشته باشیم چرا که اگر بخواهیم روستاهای آباد و شهرهای توسعه یافته داشته باشیم، پارلمان‌های شهری و روستایی باید متشکل از اشخاص توانمند، آگاه و دلسوز باشد.

نماینده علی آباد اضافه کرد: همانطور که مردم برای ریاست جمهوری اهمیت قائل می‌شوند باید برای انتخابات شورای شهر هم اهمیت قائل شوند. خوشبختانه فضای انتخاباتی در شهرها و روستاها شکل می‌گیرد و روز به روز بهتر می‌شود.

وی تاکید کرد: فضای پرشور و نشاط در انتخابات شوراها در شهرهای کوچک و روستاها حتی بیشتر از تهران شکل گرفته است. در حال حاضر فضای خوبی را شاهد هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.