انتقال بار سنگین ترافیک ایستگاه صادقیه از طریق تونل های زیر زمینی

مدیر شرکت متروی تهران گفت: در همین مدت کوتاه راه اندازی شدن ایستگاه ارم سبز بخش عمده ای از بار سنگین ترافیک ایستگاه صادقیه از طریق تونل های زیر زمینی به خط ۴ مترو منتقل شده اند.

هابیل درویش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ایستگاه ارم سبز به مساحت حدود ۲۸ هزار متر مربع در غرب بزرگراه ستاری جنوب قرار گرفته و قسمت هایی از آن که در مرحله اول مورد بهره برداری قرار گرفته گالری های ارتباطی آن با ایستگاه ارم سبز در خط ۵ مترو می باشد.
وی تصریح کرد: طبقه همکف سالن ورودی ایستگاه شامل نگهبانی اطلاعات دستگاه های فروش بلیط با بلیط فروشی دستی و همچنین پله، پله برقی، آسانسور های هدایت مسافران می باشد.
وی با اشاره به اینکه تراز سکوی سوار شدن مسافران به قطار در تراز زیر زمین چهارم ۲۶ متر قرار گرفته است خاطر نشان کرد: دسترسی مسافران به سکو از طریق پله ها و پله برقی ها و آسانسورها و از محوطه کنترل شد ایستگاه ارم سبز خط ۵ می باشد.
وی گفت: هم اکنون بخش عمده ایی از مسافران قبل از ورود به ایستگاه صادقیه در ایستگاه ارم سبز تغییر مسیر داده و از ایستگاه اکباتان ارم سبز به مرکز شهر رفته و به سمت شرق سفر می کنند و همچنین در طول خط با تغییر مسیر در ایستگاه های تقاطعی به سمت جنوب یا شمال سفر میکنند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.