انتقامجویی از پدر باربودن کیاناکوچولو

۲ مرد در نقش پلیس و برای انتقامگیری از یک آشنا، توطئه ربودن نوزاد دختر وی را طراحی کردند.
کیانا کوچولو که یک‌ساله نشده است در آغوش پدر بود که دو مرد موتورسوار می خواستند او را بقاپند و فرار کنند.

به گزارش ایران ۲۳ شهریورماه سال جاری مرد جوانی در حالی‌که هراسان و پریشان بود به دادسرای امور جنایی تهران رفت و وقتی رودرروی قاضی نمازی ایستاد، گفت: کارمند دولت هستم. ساعتی پیش دو مرد جوان موتورسوار زنگ خانه‌ام را زدند و خود را مأمور پلیس معرفی کردند و خواستند که به جلوی در بروم.

من نیز از آنجا که همسرم سرگرم کار در آشپزخانه بود، دختر یک‌ساله‌ام را بغل گرفتم و به پائین رفتم. همین که در را باز کردم ناگهان دو مرد موتورسوار به سمتم هجوم آوردند و قصد ربودن دختر کوچولویم را داشتند. از آنجا که یکی از آنان را می‌شناختم دخترم را داخل حیاط گذاشتم و نگذاشتم بچه‌ام را بدزدند و با سر و صدای زیادی از همسایه‌ها کمک خواستم. دو مرد آدم‌ربا وقتی دیدند که در محاصره همسایه‌ها قرار دارند با سرعت زیاد از محل پا به فرار گذاشتند.

این مرد جوان که بشدت نگران خانواده‌اش است، خواستار ردیابی و دستگیری آدم‌ربایان ناکام شد.
بدین‌ترتیب با دستور قاضی نمازی از دادسرای امور جنایی تهران، تیمی از پلیس کلانتری تهرانپارس مأموریت یافتند تا تحقیقاتی را برای یافتن ربایندگان ناکام آغاز کنند.

مأموران پلیس در نخستین گام دریافتند که ترک‌نشین موتورسوار مردی به نام حسین ۳۶ ساله است که با پدر کیانا خصومت قبلی دارد.

بدین‌ترتیب، گروهی از مأموران به خانه مرد انتقامجو رفتند.

«حسین» در حالی که به همراه دو برادرزن خود در خانه حضور داشت وقتی متوجه حضور پلیس در خانه‌اش شد، توانست با کمک همان دو برادرزن با استفاده از شلوغی پا به فرار بگذارد.
در این میان پدر کیانا کوچولو نیز که در صحنه دستگیری حضور داشت از سوی علی و صالح دو برادرزن حسین از ناحیه کمر مورد اصابت چاقو قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان تهرانپارس انتقال یافت و مأموران علی و صالح که قصد فرار از صحنه داشتند را دستگیر کردند.

دو برادرزن آدم‌ربای ناکام وقتی در برابر قاضی نمازی ایستادند علت درگیری خونین با پدر کیانا کوچولو در حضور پلیس را در قالب داستان عجیبی مطرح کردند.

«علی» گفت: شب حادثه عموی کیانا کوچولو در حالی که اسلحه داشت به در خانه ما آمد و به سمت خانه‌مان تیراندازی کرد بخاطر همین عصبانی بودیم و با دیدن پدر کیانا به وی حمله کردیم.
بنابراین گزارش، همزمان با اقدامات پلیس برای دستگیری «حسین» تحقیقات در خصوص حمله مسلحانه عموی کیانا کوچولو به خانه مرد آدم‌ربا ادامه دارد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.