“انتقام بانو اژدها” از ققنوس!

«انتقام بانو اژدها» در دومین جلد از مجموعه‌ی «مدرسه‌‌ی نابودکنندگان اژدها» دست به کار می‌شود تا انتقام پسر شماره‌ی ۹۲ خود را بگیرد.

به گزارش ایبنا، داستان «انتقام بانو اژدها» زمانی آغاز می‌شود که «سیتا»، مادر تمام اژدهاها یا دست کم مادر ۳۶۸۴ اژدهای موجود در جهان برای یافتن کسی که پسر شماره‌ی ۹۲ او را نابود کرده است، از راه می‌رسد.

ویگلاف به «مدرسه‌ی نابودکنندگان اژدها» می‌رود و در آغاز داستان همه چیز عادی است و ویگلاف و دوستانش تنها از خوراک مارماهی لزج مدرسه گلایه دارند اما اوضاع اینطور نمی‌ماند و اتفاقات هیجان‌انگیزی آرامش مدرسه را به هم می‌زند و سیتا برای انتقام سر می‌رسد.

در بخشی از این کتاب تکاپوی ویگلاف را برای پیدا کردن راه مقابله با سیتا می‌خوانید: «ویگلاف با خوشحالی آن کتاب بزرگ را از راهب گرفت. کلید حل معما در دستانش بود. کلیدی که با آن می‌توانست سیتا را شکست دهد. کسی چه می‌دانست؟ شاید هنوز عمرش به سر نیامده بود و می‌توانست زنده بماند و شنبه را ببیند!»

توصیف «سیتا» نیز در بخش دیگری از کتاب آمده است: «از فرق سر سیتا یک شاخ درشت بیرون زده بود و شاخک‌های پیچدار صورتی رنگی از پایین آن رشد کرده بودند. آن شاخک‌ها جلوی چشمان زردرنگش آویزان بودند. یک زبان بلند مارپیچ هم از لای دندان‌های تیزش خودنمایی می‌کرد.»

مجموعه‌ی شش جلدی داستان‌های «مدرسه‌ی نابودکنندگان اژدها» را کیت مک‌مولان نوشته و فرزانه مهری ترجمه کرده است.

در بخش پایانی این کتاب، اطلاعات بیشتری درباره‌ی مدرسه‌ی نابودکنندگان اژدها، سالنامه‌ی تحصیلی‌، بنیان‌گذران و کارمندان مدرسه گنجانده شده است.

آفرینگان، واحد کودک و نوجوان انتشارات ققنوس، «شاگرد جدید مدرسه» را با شمارگان دو هزار نسخه و به بهای دو هزار و ۲۰۰ تومان منتشر کرده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.