انتقام جدید دفتر سابق منتظری ازامام(ره) و انقلاب

قرار است دفتر سابق آقای منتظری در آیین سالگرد رحلت حضرت امام(ره) کتابی را به صورت غیر قانونی چاپ و توزیع نماید. کتاب یاد شده که منتسب است به اظهارات منتشر نشده ای از آقای منتظری در زمان حیات وی، دارای اتهامات سراسر کذب و دروغ نسبت به حضرت امام (ره) و نظام اسلامی است…

به گزارش بولتن نیوز قرار است دفتر سابق آقای منتظری در آیین سالگرد رحلت حضرت امام کتابی را به صورت غیر قانونی چاپ و توزیع نماید.

مطرح است این کتاب که به مقدمه سعید منتظری شروع می شود با حمایت پشت پرده بقایای باند روسیاه مهدی هاشمی معدوم و موافقت و تاکید احمد منتظری (مسئول دفتر غیرقانونی آقای منتظری) مبنی بر توزیع آن بوده است.

کتاب یاد شده که منتسب است به اظهارات منتشر نشده ای از آقای منتظری در زمان حیات وی، دارای اتهامات سراسر کذب و دروغ نسبت به حضرت امام (ره) و نظام اسلامی است.

ضمن آنکه بر اساس اخبار واصله قرار است توسط دفتر سابق آقای منتظری بین مرتبطین و هواداران توزیع گردد.

لازم به ذکر است تا کنون از سوی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) در این خصوص هیچ موضعی اعلام نشده است و همچنین از طرف مراجع امنیتی و قضایی هیچگونه برخوردی با عوامل تهیه و توزیع آن انجام نشده است.

اگرچه بازماندگان باند مهدی هاشمی معدوم در سایت های خبری مختلف مظلوم نمایی کرده و خبر از تعطیلی دفتر مرحوم منتظری توسط نظام داده اند. اما مشاهدات عینی حاکی از آن است که این دفتر همچنان دایر بوده و به محلی برای توطعه و طراحی برای انتقام از امام و انقلاب تبدیل شده است، توطعه هایی که خروجی آن را در سایت های جریان فتنه می بینید.

اخبار مرتبط

سایت خبری تحلیلی افق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.