انجمن خانواده ناشنوایان ایران مهمان ویژه کارگاه اسکویی

۲۵م آذر ،

کارگاه “تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه” امروز یک شنبه ۲۶ آذر با حضور اعضا انجمن ناشنوایان ایران در دانشگاه الزهرا(س) برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه تهران؛ کارگاه آموزشی “تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه” مهرداد اسکویی که قرار است امروز یک شنبه ۲۶ آذر در سالن دکتر تورانی دانشگاه الزهرا(س) تهران برگزار شود، میزبان اعضا انجمن خانواده ناشنوایان ایران خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ این اقدام که از سوی کاروان آموزشی جشنواره و کمیته دانشجویان انجمن خانواده ناشنوایان ایران صورت می گیرد با هدف شناخت ابزارهای ارتباطی تلفن های همراه برای ناشنوایان صورت می گیرد.
همچنین؛ جنبه های تصویری تلفن های همراه برای ناشنوایان، در چارچوب جنبه های ارتباطی آن قلمداد می گردد و ارتقا سطح دانش ناشنوا نسبت به دستاورد های تازه جهان الکترونیک می تواند بر دامنه ارتباطی این اشخاص بیافزاید.
از جمله مهمانان این کارگاه آموزشی تورانی از استادان برجسته این دانشگاه در رشته فلسفه خواهد بود. سالن ۳۰۰ نفره دانشگاه الزهرا(س) به مناسبت بزرگداشت این فیلسوف جانباز نابینا نامگذاری شده است.
گفتنی است؛ کارگاه آموزشی “تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه” از ساعت ۱۳ تا ۱۷ برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند از طریق کانون فیلم و عکس دانشگاه و دبیرخانه جشنواره به شماره ۸۸۸۹۴۲۵۳ الی ۸۸۸۹۴۲۵۵ ثبت نام کنند. این کارگاه ها به صورت رایگان برگزار می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.