انجمن مسلمانان یونان خواستار تحریم کالاهای آمریکایی شد

ˈ آنا استاموˈ سخنگو و مسئول مطبوعات انجمن مسلمانان یونان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن محکوم کردن فیلم موهن به مقدسات اسلام و پیامبر اعظم (ص) ، گفت: مسلمانان بایستی با وحدت ،کالاهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی را تحریم کنند تا ضمن ایجاد مشکلات اقتصادی برای توطئه گران، به آنان بفهمانند که مسلمانان از مقدسات خود دفاع می کند.

وی با تاکید برضرورت حفظ وحدت بین مسلمانان جهان، افزود: امت اسلامی بایستی در مقابل اینگونه اقدامات ضد اسلامی با هوشیاری عمل کند و با شناسایی نقاط ضعف دشمن برای مقابله با آن عمل نماید و در حال حاضر که آمریکا و رژیم صهیونیستی با مشکلات اقتصادی شدیدی روبرو هستند، تحریم کالاهای آنان در سراسر ممالک اسلامی ضربه مهلکی به دشمنان وارد خواهد آورد .

استامو در جواب سئوالی مبنی براینکه در حالیکه برخی از سران کشورهای اسلامی وابسته به غرب و حامی رژیم صهیونیستی هستند، چگونه می توان کالاهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی را تحریم کرد؟ گفت: بازار، کسبه و شرکت های وارداتی کشورهای اسلامی واز همه مهمتر مردم و امت اسلامی هستند که با عدم خرید و فروش کالاهای آمریکایی و رژیم صهونیستی می توانند عرصه را بر دشمنان قسم خورده جهان اسلام تنگ کنند، زیرا در حال حاضر ضعف دشمن امت اسلامی در بحران اقتصادی آن نهفته است.

وی افزود: مسلمانان با درس از آموزه های متعالی اسلام و پیامبر اکرم(ص) خواستار صلح و زندگی مسالمت آمیز با پیروان دیگر ادیان الهی هستند و براساس همین آموزه های آسمانی تحت هیچ شرایطی به مقدسات دیگران توهین نمی کنند.

وی اظهار داشت: دراین شرایط حساس بایستی با وحدت جلوی مصادره انقلاب هایی که بر اثر بیداری اسلامی حاصل شده است را بگیرند.

**۲۱۷۰** ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.