انحراف به چپ پژو، دو قربانی گرفت

انحراف به چپ پژو، دو قربانی گرفت

عصرخودرو : معاون عملیات پلیس‌راه کشور به برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با پراید و مرگ دو نفر و مجروحیت پنج تن دیگر خبر داد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ صمد اسفندیاری در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌های برون شهری با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پراید در کیلومتر ۴۵ جاده فرعی نورآباد- نهاوند در استان لرستان، گفت: این حادثه که در ساعت ۲۰:۲۰ رخ داد، موجب مرگ دو تن و مجروحیت پنج نفر دیگر شد.

وی افزود: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس‌راه نشان داد که انحراف به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵، علت بروز این حادثه بود.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور در ادامه به واژگونی یک دستگاه خودرو سواری وانت پیکان در کیلومتر ۵۰ جاده قزوین به کرج در استان البرز اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد، دو نفر کشته و یک تن نیز راهی بیمارستان شد.

اسفندیاری در ادامه تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته به واژگونی یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۴۶ جاده قزوین به کرج، اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رخ داد، یک تن کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه ۳۷ درصد از تصادفات شبانه‌روز گذشته در جاده‌های کشور از نوع واژگونی بود، گفت: تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، عدم‌توجه به جلو و … در صدر دیگر علل بروز تصادفات قرار دارد.

شنبه ۲۱ مرداد   ۱۲:۹


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.