اندرسون ˝هتل بوداپست˝ را ستاره باران می‌کند

۷ م دیماه ،

˝وس اندرسون˝، کارگردان شناخته شده و سرشناس سینما همچنان به دنبال مشهورترین بازیگران هالیوودی برای بازی در فیلم تازه خود با عنوان ˝هتل بزرگ بوداپست˝ است.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این کارگردان که چندی قبل حضور “جانی دپ” را در این پروژه منتفی دانست تصمیم گرفت نقش “جانی دپ” را به “رالف فینس” واگذار کند. همچنین “جود لاو”، “بیل موری”، “سیروس رونان”، “اوون ویلسون”، “جف گلدبلوم” و “جیسون شوارتزمن” نیز دیگر بازیگرانی بودند که برای بازی در این فیلم انتخاب کرد و البته آنان هم با کمال میل پذیرفتند تا در این فیلم بازی کنند.

بنابر این گزارش، اما حالا “وس اندرسون” در گفتگویی با شبکه THR از قصد خود برای ستاره باران کردن این فیلم خبر داده است.

کارگردان فیلم “طلوع پادشاهی” همچنین نام چند بازیگر دیگر را به لیست بازیگران فیلمش اضافه کرده و از بازیگرانی همچون؛ “آدریان برودی”، “ادوارد نورتون”، “هاروی کایتل”، “تیلدا سوینتون” و “ویلم دافواِ” برای بازی در دیگر نقش‌های این فیلم نام برده است.

“اندرسون” در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا از این تعداد بازیگر می‌خواهد استفاده بکند، گفته: سبب این کار اینست که فیلم من نام یک هتل بزرگ را یدک می‌کشد و احتمالا زمینه بازی این همه بازیگر فراهم است.

این فیلم داستان هتلی است که ۸۵ سال قبل در بوداپست ساخته شده و در آن فردیس به نام “گوستاو” که صاحب هتل بوده، مشکلات و دغدغه‌ای مخصوص خود را دارد. احتمالا این هتل و مسافرانش و مشکلاتی که برای رئیس هتل ایجاد می‌کنند در چند داستان متفاوت خط اصلی قصه را مشخص می‌کنند.

گفتنی است، این فیلم قرار است در روز ۲۶ ماه دسامبر ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران شود و این روزها آخرین مراحل انتخاب بازیگر را پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام//


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.