اندونزی و ازبکستان میزبان شدند/ رقابت ۳۰۰ تکواندو کار در هوشی مینه

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اجرایی و مجمع عمومی اتحادیه تکواندوی آسیا عصر پنجشنبه با حضور سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان و نایب رئیس اتحادیه تکواندوی آسیا در هتل “رکس” شهر هوشی‌مینه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تمامی اعضای شورای اجرایی اتحادیه تکواندوی آسیا برگزار شد بعد از بررسی مسائل موجود در تکواندوی این قاره با رای گیری مقرر شد اندونزی میزبانی دور بعدی مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا را برعهده داشته باشد. علاوه بر این ازبکستان به عنوان میزبان بیستمین دوره پیکارهای آسیایی تکواندو در رده  بزرگسالان معرفی شد.

رقابت ۳۰۰ پومسه‌رو به مدت دو روز
رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، بزرگسالان و همچنین پومسه به میزبانی ویتنام در شهر هوشی‌مینه برگزار می‌شود. این مسابقات از صبح امروز جمعه با انجام رقابت‌های پومسه آغاز شده است.

رقابت‌های پومسه طی دو روز در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان با حضور۳۰۰ تکواندوکار در قالب تیم‌هایی از ۱۶ کشور آسیایی  در ورزشگاه فتوی هوشی‌مینه برگزار می‌شود. تیم ملی پومسه کشورمان نیز با ترکیب کامل در دو بخش دختران و پسران و با هدایت “کانگ” در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم‌های تکواندوی نوجوانان کشورمان در دو بخش دختران و پسران روز گذشته راهی هوشی‌مینه شدند و تیم‌های رده سنی بزرگسالان نیز طی روزهای آینده به این کشور اعزام خواهند شد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.