اندیشکده‌ها و نظریه‌پردازان غربی افول آمریکا را قطعی می‌دانند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اندیشکده‌ها و نظریه‌پردازان غربی افول آمریکا را قطعی می‌دانند و معقتدند این اتفاق به علت پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران در گوشه‌ دیگری از این عالم است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در یادواره ۱۲۰۰ شهید بسیجی استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به نماد مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است و ملت ایران فرهنگ مقاومت را به سراسر جهان صادر کرده‌اند.

وی یکی از علت‌های استمرار و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را استعانت از خون مطهر شهدا دانست و گفت: امروز انقلاب و نظام اسلامی ما برای تداوم حیات خود از سرمایه شهیدان بهره می‌جوید و روزی که دشمن نابکار و خصم جهانی در قالب حزب بعث به کشور ما یورش برد تنها به مرزهای ما حمله نکرد، بلکه به هویت‌ اعتقادی و ملی ما هجوم برد و اینجا بود که بسیجیان در برابر آنها ایستادند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملتی تسلیم دشمن می‌شود که فکر و اندیشه آن تحت سلطه دشمن درآمده باشد، اظهار کرد: راز تسلیم یک ملت در نبرد با دشمن، تسلیم فکر و اندیشه آن ملت است. هر زمانی ما از آرمان‌های دشمنان استکباری تبعیت کنیم و تغییر باور و رفتار بدهیم آن روز، روز مرگ ماست؛ اما تا زمانی که با نام شهیدان و امام شهیدان مانوس باشیم تسلیم و مرگ نداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما ۴۰ سال در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردیم و امروز به لطف الهی تبدیل به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا شده‌ایم.

سردار سپهر ادامه داد: اندیشکده‌ها و نظریه‌پردازان غربی افول آمریکا را قطعی می‌دانند و معقتدند این اتفاق به علت پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران در گوشه‌ دیگری از این عالم است.

وی اختلاف‌افکنی قومی و مذهبی را حربه دشمن برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی از جمله ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی در دفاع از مردم مظلوم، شیعه و سنی نمی‌شناسد، همانطور که ما در سوریه از برادران اهل سنت خود دفاع کردیم و برای آنان خون دادیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: آرمان ما تحقق تمدن نوین اسلامی با مشارکت امت‌های اسلامی است که به فضل الهی در این مسیر ثابت قدم هستیم.

 انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.