انرژی‌مان را برای دیدارهای بعدی نگه داشتیم

    به نقل از ساکروی، اتلتیکو مادرید در دومین دیدار خود در لیگ اروپا یک بر صفر ویکتوریا پلژن جمهوری چک را شکست داد. آنها در دیدار نخست نیز نماینده رژیم اشغالگر قدس را شکست داده بودند و با بدست آوردن دومین پیروزی خود با ۶ امتیاز صدرنشین گروه B شدند.

شکست ویکتوریا پلژن چهاردهمین پیروزی پیاپی اتلتیکو در اروپا را رقم زد. آنها می‌توانند این رکورد را در دیدار بعدی خود برابر آکادمیکا به ۱۵ برسانند.

با توجه به اینکه رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی این تیم در فرم بسیار خوبی قرار دارد و به وسیله رائول گارسیا و دیگو کاستا در زمین حمایت می‌شود، آدرین لوپز به ندرت در ترکیب نخست این تیم قرار می‌گیرد ولی سرمربی اتلتیکو تاکید کرد هر بار که مهاجمان این تیم در ترکیب اولیه قرار می‌گیرند، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارند.

دیگو سیمئونه در این مورد گفت: مسئولیت قرار نگرفتن آدرین لوپز در ترکیب اصلی را به عهده می‌گیرم. به هیچ وجه به گذشته و آینده فکر نمی‌کنم. هر روز همه چیز بهتر می‌شود. کاستا در فرم بسیار خوبی است، گارسیا پدیده ما است و فالکائو نیز فالکائو است. بنابراین احساس این را دارم که در هر زمانی می‌توانم روی این ۴ بازیکن تکیه کنم.

سیمئونه در مورد دیدار برابر پلژن نیز گفت: دیدار خوبی برگزار کردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری وارد دروازه حریف کنیم ولی سعی کردیم مقداری از انرژی‌مان را برای دیداهای پیش رو نگه داریم. در لالیگا در رتبه دوم قرار گرفته‌ایم و از ما به عنوان گزینه نخست فتح لیگ اروپا نام برده می‌شود. به عقیده من هنوز زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. در حال حاضر تنها آمار و ارقام هستند که صحبت می‌کنند ولی باید ببینیم تا پایان این تورنمنت چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.