انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از خطوط قرمز نظام اسلامی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، هدف از بازدید اعضای این کمیسیون از سایت‌ هسته‌ای نطنز را بررسی عملکرد این سایت و نیز آشنایی با مشکلات آن و تلاش در جهت رفع این مشکلات عنوان کرد.

 نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران هدف از بازدید از سایت هسته‌ای نطنز را آشنایی اعضای کمیسیون فرهنگی با ظرفیتی از ظرفیت‌های نظام خواند و گفت:‌ بازدید از این سایت ضمن آشنایی اعضای کمیسیون فرهنگی با ظرفیت‌ها،‌ توانمندی‌ها و  امکانات داخلی،‌ پشتیبانی جدی کمیسیون فرهنگی مجلس را از بخش‌های مختلف اجرایی کشور اعلام می‌دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه بازدید از دستگاه‌های اجرایی، طبق روال مشخصی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد، افزود: طبیعتا این بازدید‌ها می‌تواند تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و قوه مقننه را افزایش دهد ضمن آنکه نمایندگان پارلمان نیز از نزدیک  با مسائل، مشکلات و دیدگاه‌های مختلف آشنا خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بحث انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای از خط قرمزهای نظام است، تصریح کرد: فناوری صلح آمیز هسته‌ای از مسائل جدی نظام است و به نوعی باید در راس امور قرار گیرد و توجه ویژه به آن شود.

گفتنی است، اعضای کمیسیون فرهنگی در هفته جاری بازدید از سایت هسته‌ای نطنز را در دستور کار خود خواهند داشت.

انتهای پیام/س۲
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.