انزال زودرس و راهکارهایی برای جلوگیری از انزال زودرس – زناشویی

گردآوری توسط گروه مشاوره و روانشناسی ممتازنیوز

جلوگیری از انزال زودرس

خیانت و یافتن شریک جنسی جدید از علایم این بیماری ست. وقتی انسان کاملا ارضا نمی شود دچار عقده های روانی و افسردگی و … شده و بالاخره تا حدی میتواند این وضعیت را تحمل نماید . در هر حال به نفر ثانی گرایش پیدا خواهد نمود..

اما اگر شما به این حالت دچارید تا زمانی که معالجه شوی سعی کنید قبل از دخول و تحریک آلت با نوازش نواحی حساس مثل لاله گوش و سینه ها و نواحی گردن و …. ( همه چی رو که نمیشه بهتون یاد بدم . استاد ۴ تا ترفند هم واسه خودش نگه میداره !) و نیز تحریک کلیتوریس ( چوچوله ) که بنا به اعتقاد بسیاری از اهل فن حساسترین نقطه زن و در حقیقت آلت جنسی اوست که بسیار حساس می باشد و نباید با آن خشن رفتار نمود زن را ارضا نمود.

می توانید در صورت ارضا شدن با توسل به این اعمال موقتا شریک جنسی تان را ارضا نمایید تا درمان شوید.

زود انزالی یا انزال سریع یکی از مشکلات شایع در مردان است تقریبا یک سوم از مردان دچار انزال زودرس می باشند تعریف کاملا مشخص از زود انزالی نمی توان کرد.

انزال کمتر از یک تا دو دقیقه را انزال زودرس می نامند و یا در پنجاه درصد موارد مرد زودتر از زن ارضا شود مهم در این زمینه احساس رضایت دو طرف پس از پایان نزدیکی است بعضی از افراد با آن که طبیعی هستند انتظارات غیرطبیعی از نظر طول زمان نزدیکی دارند.

علت های زود انزالی کاملا مشخص نشده است اما اضطراب، اختلالات سایکولوژیک (روانی) مطرح هستند. زود انزالی در اوایل تماس های جنسی بیشتر اتفاق می افتد و به تدریج با افزایش تجربه میزان کنترل بهتر خواهد شد.

سرعت انزال (زود انزالی) میتواند به دلایل زیر پیدا شود ضعف نیروی ماسکه و زیادی میل به نزدیکی ، تندی منی و یا زیادی منی ،زیادی نیروی جذب کننده رحم زن ،در هنگام نزدیکی فرد به سرعت ارضا میشود و مدت زمان نزدیکی کم است.

ورزش برای درمان زود انزالی بسیار مناسب و مفید است .

موارد زیر را رعایت کنید تا دچار این مشکل نشوید
صبحانه مفصل و شام سر شب و نهار نصفه،انجیر شبی ۷ عدد،دمکرده اسطوخدوس شبی یک لیوان،حجامت عام و کمر تحت نظر یک پزشک با تجربه،پرهیز از معاشرتها و روابط جنسی نا مشروع

چند توصیه مهم

– به هنگام ادرار کردن، ۲ تا ۳ بار و حتی بیشتر ادرار کردن را قطع و وصل کنید.

– از تغذیه مناسب بهره گرفته شود از خوردن ماست و ترشی و نیز مواد غذایی تحریک کننده غریزه جنسی خودداری شود.

– در شبانه روز به طور مرتب ورزش کنید و به تقویت عضلات بدنی خود بپردازید.

برگردان : مجله اینترنتی ممتاز

مترجم : نرگس زارعی

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۰

مخالفم + ۰


دانستنیهای جنسی Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.