انسداد ترافیکی در بخشی از تقاطع بزرگراه شیخ‌فضل ‌ا… با بزرگراه جناح

۲۹م دیماه ،

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از اجرای یک انسدادترافیکی در تقاطع بزرگراه شیخ‌فضل‌ا… با بزرگراه جناح از ساعت ۱۲ امشب خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس محمدحسن وساق ضمن اعلام خبرفوق افزود: با توجه به اجرای عملیات‌عمرانی در تقاطع شیخ‌فضل‌ا…- جناح، مسیر رمپ راستگرد بزرگراه جناح به بزرگراه شیخ فضل‌ا… که تأمین‌کننده مسیر جنوب به شرق این تقاطع می‌باشد، از ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه بیست‌و‌هشتم دی‌ماه تا پانزدهم بهمن‌ماه ۹۱ مسدود خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه خیابان جناح، خیابان شهید صالحی، میدان شهید تیموری، خیابان شهید تیموری و بزرگراه شیخ‌فضل‌ا…نوری به‌عنوان مسیر جایگزین ترافیکی رمپ جنوب به شرق تقاطع شیخ‌فضل‌ا…- جناح به رانندگان وسایل‌نقلیه پیشنهاد‌می‌شود، افزود: باتوجه به اینکه خیابان شهید صالحی یک معبر کم‌‌عرض محلی می‌باشد، در زمان انسداد رمپ جنوب به شرق تقاطع شیخ‌فضل‌ا… – جناح، این خیابان در مسیر غرب به شرق یک‌طرفه خواهد شد.
 
مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران همچنین پیشنهاد‌کرد باتوجه به ظرفیت محدود ترافیکی مسیرجایگزین، شهروندانی که از سمت غرب به سمت تقاطع بزرگراه شیخ‌فضل‌ا…- جناح حرکت می‌کنند، ازطریق جاده‌مخصوص کرج و بزرگراه شهید ستاری به‌انتخاب مسیر بپردازند. همچنین در مسیر شرق به غرب نیز بهتر است از ظرفیت‌ترافیکی بزرگراه یادگارامام(ره) استفاده‌شود تا ترافیک‌کمتری به مسیرهای جایگزین تحمیل‌شود. به نقل از وی در مسیر جنوب به شمال نیز انتخاب میدان فتح و ورود به بزرگراه آیت‌ا…سعیدی گزینه مناسب‌تری به‌نظرمی‌رسد. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.