انصاری‌فرد: خودم خواستم تعویضم کند

۱۶اردیبهشت،

کریم انصاری فرد اظهار داشت: متاسفانه بعد از بازی با ملوان به شهادت پزشکان تیم تب و لرز شدیدی گریبان گیر من شد و حتی سبب شد دو بار کارم به بیمارستان بکشد و بستری شوم.

به گزارش فارس ، وی افزود: از خدا خواستم به خاطر پرسپولیس و هوادارانش کمکم کند تا در این بازی تیمم را حمایت کنم و به همین دلیل با هر چنگ و دندانی که شد خودم را به این بازی رساندم.

انصاری فرد ادامه داد: دقیقه ۶۰ بازی بود که به دلیل مصرف آنتی بیوتیک‌های زیاد که در بیمارستان زده بودم ناگهان بدنم خالی کرد و خواستم فردی به جایم بیاید که بتواند در آن جلو دوندگی بیشتری داشته باشد و یک تازه نفس جای من را بگیرد، به همین دلیل بین دو نیمه خواهش کردم که من را تعویض کنند.

مهاجم پرسپولیس خاطر نشان کرد: شرمنده هوادارن شدیم و واقعأ آنها بدانند که من مریض بودم و گل محمدی به خاطر همین من را تعویض کرد و دلیل دیگری نداشت. با خواسته خودم در دقیقه ۶۰ عوض شدم و نباید این موضوع را نادیده گرفت و من هم طبق وظیفه خودم این موضوع را برای اطلاع رسانی گفتم.

وی در پایان در مورد بازی با سپاهان نیز گفت: اجازه بدهید دربارهٔ این بازی فعلا صحبتی نکنم، شرمنده هواداران شدیم و ما هم مثل هواداران خیلی ناراحت هستیم، نمی‌دانم خودم چه بگویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.