انصاری‌فرد: نیم فصل اول بدشانس بودیم

۲۰م دیماه ،

به گزارش ایسنا،کریم انصاری فرد پس از تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس دربارهٔ موقعیت‌هایی که در بازی با نفت تهران از دست داد گفت: به هر حال این اتفاق برای یک فوروارد طبیعی است. یک روز توپ‌ها گل می‌شود و یک روز هم مثل بازی با نفت موقعیت‌ها هدر می‌رود. شاید اگر دروازه‌ خالی هم برایم موقعیتی مهیا می‌شد توپم به گل تبدیل نمی‌شد.

وی دربارهٔ روند خوب پرسپولیس در چند هفته‌ قبل گفت: ما در نیم فصل اول کمی بدشانسی آوردیم و بازیکنان جدید زیادی جذب شده بودند که تا هماهنگی میان بازیکنان به وجود بیاید، کمی طول کشید. با این حال امیدوارم در آینده به همین روند ادامه دهیم و هواداران را که در نیم فصل اول خیلی اذیتشان کردیم خوشحال کنیم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین دلیل تغییر شرایط پرسپولیس چه بوده؟ گفت: مهم نیست که عامل اصلی چه بوده است، به هر حال الان شرایط خوبی داریم و باید به آینده نگاه کنیم. قبل برای ما تمام شد، می‌توانیم در ادامه فصل به همین نتایج ادامه دهیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان دربارهٔ بازی با صبا هم گفت: بازی خیلی سختی داریم چرا که در زمین حریف بازی می‌کنیم و صبا تیم خوب و قدرتمندی است. مربی خوبی هم دارد. امیدوارم هواداران در آنجا هم ما را حمایت کنند و بتوانیم صبا را هم شکست دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.