انصاری فرد رفت، شهابی اقدم آمد

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اژدر شهابی اقدم را بعنوان مدیرکل روابط عمومی منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اژدر شهابی اقدم را بعنوان مدیرکل روابط عمومی منصوب کرد.درحکم دکتر عباسی آمده است:

با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی بدینوسیله بعنوان مدیرکل روابط عمومی این وزارت منصوب می شوید. بدیهی است نقش روابط عمومی و ارتباطات در تنظیم روابط درون و برون این ساختار مهم بویژه تعامل با اهل اندیشه و رسانه، جوانان علاقمند و با استعداد کشور، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از مهمترین مولفه های بکارگیری استعدادهای پویای کشور به حساب می آید که باید با جدیت و همراهی عالمانه مورد توجه گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود و همکاری معاونین، مدیران ستاد و استان ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و اجرایی شدن برنامه های این وزارت موفق و موید باشید.

گفتنی است شهابی اقدم دارای مدرک فوق لیسانس ارتباطات است که ۱۲ سال سابقه مدیریتی در سازمان تربیت بدنی، ۲۰ سال فعالیت رسانه ای، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیا آفیسری تیم ملی در جام ملت های ۲۰۰۷ مالزی، معاون اداره کل روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی،مشاور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی، مشاور عالی فدراسیون گلف، خبرنگار واحدی مرکزی خبر و همکاری با مطبوعات در چاپ مقالات و یادداشت ها را کارنامه کاری خود دارد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.