انصاری‌فرد: این پیروزی مبارک مردم ایران باشد/ حرکت بازیکن الاتحاد زشت بود و به او اعتراض کردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – زننده تک گل تراکتورسازی برابر الاتحاد می گوید تیمش مستحق پیروزی در اولین بازی لیگ قهرمانان بوده است.

به گزارش ممتاز؛ کریم انصاری فرد زننده تک گل تراکتورسازی برابر الاتحاد پس از پیروزی ارزشمند تیمش در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «از این برد واقعا خوشحالم. این پیروزی را به همه مردم ایران به ویژه هواداران تراکتور تقدیم می کنم.»

او که با یک حرکت انفرادی زیبا دروازه نماینده عربستان را باز کرد، در مورد گلش گفت: «گلی که زدم نتیجه تلاش همه بازیکنان تیم بود و خدا را شکر که با این گل شرمنده هواداران نشدیم.»

انصاری فرد که برخلاف بازی های گذشته در این دیدار پیراهن شماره ۱۰ تراکتورسازی را بر تن کرده بود، گفت: «این پیراهن متعلق به سعید دقیقی بود اما از آنجایی که من به شماره ۱۰ علاقه دارم و در تیم ملی هم همین شماره را بر تن می کنم، سعید با درخواست من برای استفاده از این شماره موافقت کرد.»

مهاجم تیم ملی در واکنش به درگیری اش با یکی از بازیکنان الاتحاد گفت: «مسئله خاصی نبود. بازیکن آنها بعد از سوت داور توپ را به سمت هواداران ما شوت کرد که باعث ناراحتی تماشاگران و بازیکنان شد.»

انصاری فرد در پایان با اشاره به فهرست جدید تیم ملی گفت: «کار دشواری در پیش رو داریم. امیدوارم با حمایت مسئولین و مردم سربلند شویم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.