انصاری‌فرد iبهترین گلزن پرسپولیس شد/ آمار قابل توجه مهدوی‌کیا در ۶ بازی اخیر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

دیدار پر گل پرسپولیس و پیکان نکات قابل توجهی از نظر آماری داشت که از جمله می توان iبه هت تریک کریم انصاری فرد در بیست و یک دقیقه و پس از بیست هفته اشاره نمود.

به گزارش تفسیری ایسنا و iبه نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، کریم انصاری فرد که ۵۳۲ دقیقه موفق iبه گلزنی برای پرسپولیس نشده بود، در دیدار با پیکان توانست این طلسم را بشکند و با iبه ثمر رساندن ۳ گل نقش ویژه ای در برتری پرسپولیس داشته باشد.

کریم انصاری فرد در ۲۱ دقیقه موفق iبه هت تریک شد و پاسخ اعتماد کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران در بازی های اخیر را داد.

آخرین هت تریک بازیکنان پرسپولیس iبه هفته سی و سوم فصل قبل بر می‌گردد که ایمون زاید موفق شده بود در دیدار برابر راه آهن سه گل وارد دروازه حریف کند.

کریم انصاری فرد نیز آخرین بار در هفته بیست و هشتم رقابت‌های فصل قبل توانسته بود سه بار دروازه تیم فجر سپاسی را باز کند.

انصاری فرد در حال حاضر با چهار گل، گلزن‌ترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری است.

کریم انصاری فرد با سه گلی که امروز iبه ثمر رساند در لیگ برتر حرفه‌ای پنجاه و نه گله شد و در رده هشتم گلزنان تاریخ این بازی ها قرار گرفت.

محمد قاضی با سه گل و مهدی مهدوی‌کیا با دو گل بعد از کریم انصاری فرد در فهرست iبهترین گلزنان فصل جاری پرسپولیس قرار گرفتند.

همچنین مهدی مهدوی کیا با ارسال دو پاس گل در این دیدار تعداد پاس گل‌های خود را iبه عدد چهار رساند تا لقب گل‌سازترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس را iبه خود اختصاص داده باشد. ضمن اینکه حسین ماهینی در دیدار امروز دو پاس گل داد.

مهدوی کیا در شش دیدار رسمی و دوستانه اخیر پرسپولیس با iبه ثمر رساندن چهار گل و ارسال ۵ پاس گل نقش ویژه‌ای در خروج سرخپوشان از وضعیت بحرانی داشته است.

پرسپولیس که در ۱۰ هفته اول رقابت های لیگ برتر ۹ گل iبه ثمر رسانده بود در این دیدار ۶ گل زد تا آمار نامطلوب گلزنی پرسپولیس در فصل جاری iبهبود یابد. محمد نوری نیز با یک گل و یک پاس گل نقش پررنگی در بازی پر گل امروز داشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.