انصاری فر در آستانه انتقال به اروپا

۲۹فروردین۱۳،

: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد کریم انصاری فر در پایان این فصل از رقابت های لیگ از جمع سرخپوشان جدا شده و به یکی از تیم های اروپائی منتقل می گردد.

 شاید شنیدن این خبر برای بسیار از اهالی و کارشناسان فوتبال با توجه به بازیهای نه چندان دلچسبی که انصاری فر در طول فصل جاری برای سرخپوشان انجام داده تا حدی عجیب به نظر برسد اما داستان از این قرار است که محمد رضا فاضلی یکی از مدیر برنامه ها و ایجنت های معروف و شناخته شده ی ایرانی شاغل در اروپا پشت این ترانفسر قرار دارد همان چهره ایی که مدیر برنامه های تعدادی از بازیکنان شناخته شده ی اروپایی از جمله مسعود اوزیل است که توانست چند سال قبل طی اقدامی عجیب وحید هاشمیان را با پای شکسته به بایرن مونیخ آلمان منتقل کند. از سوی دیگر خبرها دریافتی حاکی از ان است که فاضلی برای ترانسفر انصاری فر به چند باشگاه اروپائی متوسل به فیلم بازی های او در سایپا شده است نه پرسپولیس.

چرا که انصاری فر آنقدر در پرسپولیس ناموفق عمل کرد که حتی به رغم حضور ثابت و همیشگی اش در ترکیب پرسپولیس به اردوهای تیم ملی هم دعوت نمی شود.

در این میان شاید این سوال در ذهن علاقه مندان به فوتبال نقش ببندد که به رغم عملکرد ضعیف این مهاجم سبب استفاده همیشگی گل محمدی از او چه می تواند باشد سوالی که می توان جواب آن را در سطور بالا به راحتی پیدا کرد.

به هر حال دیگر همه می دانند که باشگاه پرسپولیس و محمد رویانیان برای جذب کریم انصاری فر چه هزینه های هنگفتی را در ابتدای فصل متحمل شدند.

حال به نظر می رسد حضور ثابت انصاری فر در ترکیب پرسپولیس به این سبب است تا کمکی باشد برای تسریع انتقال او به اروپا تا هم هزینه های هنگفت این انتقال ناموفق به پرسپولیس بازگردد و هم سودی کلان نصیب این تیم پرطرفدار شود.

از این رو شک نکنید که در بازیهای باقی مانده پرسپولیس و به خصوص دیدار حساس فینال جام حذفی این تیم مقابل سپاهان باز هم شاهد حضور ثابت انصاری فر باشیم.

موضوعی که به شدت اسباب نارضایتی دیگر مهاجمان پرسپولیس را فراهم آورده است.

ملت ایران

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.