“انصاف” موضوع مورد بررسی در برنامه مهرتابان

۰۸م آذر ،

برای دانستن اینکه تا چه اندازه در زندگی منصف میباشید،این هفته با برنامه صبحگاهی “مهرتابان” که هرروزاز ساعت ۶:۳۰ صبح از رادیو قرآن پخش می گردد همراه شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه “مهرتابان” از ۱۱ تا چهارشنبه۱۵ آذرماه به بررسی موضوع انصاف در ابعاد مختلف می پردازد.
در این برنامه به چیستی انصاف و اینکه چقدر در زندگی روزمره منصف هستیم اشاره می گردد و در بخش های مختلف به انصاف  از نگاه قرآن کریم و روایات ؛ انصاف و سیره معصومین(علیهم السلام) حکایت هایی دربارهٔ انصاف، بررسی آثار و برکات این خصیصه نیز پرداخته خواهد شد.
“مهرتابان” برنامه ی صبحگاهی با بخش های متنوعی از جمله  مباحث کارشناسی، مداحی نوجوانان، معرفی کتاب، کارگاه اندیشه، گزارش مردمی، متون پژوهشی, فواصل محرمی و…است و هرهفته به موضوعی خاص می پردازد؛همچنین این برنامه به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می گردد.
گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برنامه  “مهر تابان” را به سردبیری “محمدسلیمی”، تهیه کنندگی “سیدنورالدین سجادی”؛گویندگی “محمدهادی صلحجو” و پژوهشگری “مریم کلانتری”  هرروز از ساعت ۶:۳۰ تا  ۹صبح برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتزو AMردیف ۵۸۵ کیلوهرتز  از رادیو قرآن بشنوند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.