انصراف اما واتسون از بازی در نسخه تازه ˝سیندرلا˝

۲۳م اسفند ،

اِما واتسون، بازیگر پُرکار و شناخته شده هالیوود از بازی در نقش اصلی نسخه تازه درام فانتزی ˝سیندرلا˝ محصول کمپانی دیزنی انصراف داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فشردگی کاری و بازی در فیلم‌های “نوح”، “آخرین روز زمین”، “صدای تو در سرم” و “حلقه بلینگ” سبب اصلی انصراف اِما واتسون از بازی در نسخه تازه درام فانتزی “سیندرلا” با کارگردانی کنت براناگ عنوان شده است.

واتسون با بیان اینکه بازی در نقش سیندرلا همیشه برای او جذاب بوده، گفته: “دوست دارم با تمام تمرکز روی نقش‌هایم کار کنم و امسال بخاطر اینکه باید در چند پروژه دیگر نیز حضور داشته باشم، مطمئن نبودم که بتوانم با تمام توان در این پروژه حاضر شوم به همین خاطر انصراف خودم را زودتر اعلام کردم.”

کمپانی دیزنی به عنوان تهیه‌کننده اصلی نسخه تازه درام فانتزی “سیندرلا” قصد دارد این فیلم را در سال ۲۰۲۴ میلادی روانه اکران کند.

به نوشته دیلی روتیشن، فیلمنامه نسخه تازه “سیندرلا” را آلین براش مک‌نا بر اساس رمان معروف “سیندرلا” نوشته و قرار بود اما واتسون در کنار کیت بلانشت به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم بازی کنند.

اِما واتسون که بخاطر بازی در سری فیلم‌های “هری پاتر” به شهرت فراوانی رسیده، امسال (۲۰۲۴) سه فیلم “آخرین روز زمین”، “صدای تو در سرم” و “حلقه بلینگ” و برای سال ۲۰۲۴ نیز فیلم “نوح” را در نوبت اکران دارد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.