انصراف تام کروز از حضور در تازهترین پروژه وارنر برادران

۰۲خردادماه،

تام کروز، بازیگر شناخته شده و مطرح هالیوود که این روزها فیلم ˝فراموشی˝ را روی پرده سینماهای جهان دارد، از همکاری با پروژه سینمایی ˝مردی از U.N.C.LE˝، تازهترین پروژه کمپانی وارنر برادرز انصراف داد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، تام کروز تمرکز بر پروژه “ماموریت غیرممکن۵” را که قرار است برای اکران در سال ۲۰۲۴ میلادی آماده اکمران شود، سبب اصلی کناره‌گیری‌اش از بازی در این فیلم عنوان کرده است.

پس از اعلام خبر انصراف تام کروز از بازی در این پروژه، کمپانی وارنر برادرز با اعلام اینکه؛ به زودی بازیگر جایگزین تام کروز انتخاب و معرفی می‌شود، از آغاز فیلمبرداری این پروژه تا پایان سال‌جاری میلادی خبر داد.

پیش از این قرار بود استیون سودربرگ و جورج کلونی به عنوان کارگردان و بازیگر اصلی با پروژه سینمایی “مردی از U.N.C.LE” همکاری کنند، کمپانی وارنر برادرز در ماه دسامبر سال ۲۰۱۱ میلادی، کارگردانی این پروژه را به گای ریچی سپرد.

به نوشته اسکرین رنت، سودربرگ بخاطر فراهم نشدن شرایط مالی و جورج کلونی هم بخاطر حجم بسیار صحنه‌های اکشن، از همکاری با این پروژه انصراف دادند.

فیلمنامه‌ای “مردی از U.N.C.LE” را اسکات بارنز نوشته و تا پیش از این حضور تام کروز و آرم همر به عنوان بازیگران اصلی این فیلم قطعی شده بود.

داستان فیلم “مردی از U.N.C.LE” بر اساس سریالی به همین نام در دهه ۶۰ میلادی ساخته می‌شود و داستان آن دربارهٔ دو مامور یک تشکیلاتی سری با نام U.N.C.L.E که وظیفه اعمال قانون توسط سازمان ملل متحد را برعهده دارد است. هوش بالای این دو مامور در انجام عملیات‌ها و استفاده از پیشرفته‌ترین وسایل و سلاح‌های نظامی از جمله ویژگی‌های جالب توجه این دو مامور مخفی بود که در دهه ۶۰ مخاطبان بسیاری را پای شبکه‌های تلویزیونی می‌نشاند.

گفتنی است، تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نشده اما کمپانی وارنر برادرز اعلام کرده که فیلمبرداری این پروژه به طور قطع در سال جاری کلید می‌خورد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.