انصراف عارف از بنیاد باران صحت ندارد/ تغییر هیئت مدیره روندی طبیعی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاور رسانه‌ای محمدرضا عارف گفت: خبر انصراف عارف از هیئت مدیره‌ بنیاد باران صحت ندارد، بلکه بر اساس یک روند طبیعی اعضای هیئت مدیره ایرانیان تغییر کرده است.

“علیرضا خامسیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خبرها منتشره دربارهٔ کناره گیری “محمدرضا عارف” از هیئت مدیره‌ بنیاد باران، اظهار داشت: انصراف عارف از بنیاد باران صحت ندارد و وی کماکان عضو بنیاد باران است.
 
وی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها تفسیرهای متعددی را به زبان خود ارائه می‌دهند، اضافه کرد: انصراف عارف از این بنیاد به سبب فعالیت‌های انتخاباتی نیز درست نبوده چراکه وی تنها از میریت بنیاد خارج شده که این هم یک امر طبیعی است.

مشاور رسانه‌ای عارف خاطرنشان کرد: تغییر هیئت مدیره در یک نهاد امری قانونی بوده و تغییر اعضای هیئت مدیره بنیاد باران نیز از آن مستثنی نیست.
 
گفتنی است؛ شورایعالی بنیاد آزادی، رشد و آبادانی ایران(باران) در تاریخ /۸/۷ با حضور سید محمد خاتمی و دو سوم اعضای شورایعالی، تشکیل جلسه داد و طی آن هادی خانیکی، حجت الاسلام حسن پویا(گیوه چی)، الهه کولایی، جواد امام، حمید کلانتری، سید حسن رسولی و محمود زمانی قمی به عنوان اعضای هیأت مدیره تازه بنیاد انتخاب شدند.

لازم به یادآوری است؛ دو تن از اعضای قبلی هیأت مدیره یعنی احمد مسجدجامعی و جمشید انصاری به سبب حضور در ریاست شورای شهر تهران و استانداری زنجان و با توجه به ملاحظه ریاست بنیاد که اعضای هیأت مدیره از میان مسئولان رسمی نباشند، در ترکیب تازه حضور ندارند.

همچنین محمدرضا عارف به سبب تشکیل بنیاد امید ایرانیان، انصراف خود از حضور در هیأت مدیره بنیاد باران را اعلام کرد.

برخی خبرگزاری‌ها سبب انصراف عارف از هیئت مدیره‌ای بنیاد را فعالیت‌ برای انتخابات آتی مجلس دانسته‌اند که مشاور رسانه‌ای وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران هر دو خبر را تکذیب کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.