انصراف فولاد ماهان از مسابقات واترپلوی باشگاه‌های آسیا به خاطر تغییر برنامه

۲۰فروردین۱۳،

Amir Pourmand (2 of 3).jpg

باشگاه فولاد ماهان اعلام کرد به سبب تغییرات چندباره در برنامه زمانی مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا، از این ر قابتها انصراف داده است

به گزارش ایسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

برنامه ریزی غلط کنفدراسیون شنای آسیا در دو سال قبل و پس از آن لغو چندباره مسابقات ، عدم امکان دسترسی به آمادگی استاندارد در مدت زمان اندک باقی مانده و عدم امکان هماهنگی با بازیکنان خارجی مورد نظر از دلایل اتخاذ این تصمیم است.

پس از اعلام فدراسیون شنا، شیرچه واترپلوی کشور در تاریخ ۱۴ فروردین ۹۲ مبنی بر برگزاری مسابقات واترپلوی جام باشگاههای آسیا در تاریخ ۳۰ فروردین ۹۱ در کشور کویت، باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال نامه ای به این فدراسیون انصراف خویش را از شرکت در این مسابقات اعلام نمود. این تصمیم در شرایطی اتخاذ گردیده است که این باشگاه تاکنون، در چند نوبت ، با برنامه ریزی غلط کنفدراسیون شنای آسیا در دوسال قبل ،برای شرکت در این مسابقات در کویت اعلام آمادگی نموده و پس از آن با لغو این مسابقات متحمل خسارت مادی و معنوی فراوانی گردیده است.

باشگاه فولاد ماهان سپاهان در نامه ارسالی به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور دلایل انصراف خود را از حضور در این مسابقات به شرح ذیل اعلام نموده است:

۱- بی برنامه گی ها ، تغییرات مکرر در برنامه اجرایی و عدم اطمینان از برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در کویت در دو سال قبل ، بی اعتمادی فراگیری را نسبت به برگزاری این مسابقات، نه تنها در بین مدیران و بازیکنان این باشگاه که در بین کلیه علاقه مندان دلسوز به ورزش بوجود آمده است. این موضوع باشگاه فولاد ماهان سپاهان را دردو سال قبل متحمل خسارات مادی و معنوی فراوانی نموده که تاکنون از سوی کنفدراسیون شنای آسیا جبران نیز نگردیده است.

۲- برنامه ریزی ضعیف کنفدراسیون شنای آسیا در انتخاب چند باره کشور کویت به عنوان میزبان این مسابقات و لغو مکرر آن در چند نوبت ، باشگاه فولاد ماهان سپاهان و بازیکنان تیم واترپلوی این باشگاه را در حالت بلا تکلیفی و بی انگیزگی قرارداده است به گونه ایکه در طول این مدت با بدبینی تمام به روند برگزاری این مسابقات مراتب امر را دنبال نموده اند.

۳- در مدت زمان اندک باقیمانده تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال جاری هماهنگی با بازیکنان خارجی مورد نظر باشگاه امکان پذیر نخواهد بود. این بازیکنان ، در حال حاضر در لیگ برتر واترپلوی کشور متبوع خویش مشغول به بازی بوده و در این بازه زمانی کوتاه امکان به کارگیری جایگزین به جای آن ها وجود ندارد.

۴- در زمان باقیمانده تا تاریخ اعلام شده یعنی ۳۰ فروردین ماه امکان آماده سازی استاندارد تیمی و فردی بازیکنان برای شرکت در مسابقات جام باشگاههای آسیا وجود ندارد. زمان اندک موجود – تنها چند روز – به اذعان تمامی کارشناسان ورزشی اجازه دسترسی به آمادگی حداکثری را برای هیچ تیم ورزشی مهیا نخواهد نمود.

۵- باشگاه فولاد ماهان سپاهان بر این اعتقاد است که آمادگی شتابزده جهت حضور قدرتمند و موثر در رقابت های جام باشگاههای آسیا مبنای منطقی و عقلانی ندارد. دسترسی به قله های رفیع قهرمانی و اهتراز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی سیاست تثبیت شده باشگاه فولاد ماهان سپاهان بود ه که آن را بر اساس برنامه ریزی های اصولی ، زمانمند و مبتنی بر اصول علمی دنبال می نماید.

۶- بدیهی است در صورتی که کنفدراسیون شنای آسیا برنامه زمان بندی مسابقات جام باشگاههای آسیا رابه گونه ای تنظیم نماید که این باشگاه امکان دستیابی به حداکثر آمادگی تیمی استاندارد را داشته باشد در این مسابقات شرکت خواهد نمود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.