انصراف پورشه از تولید رودستر ارزان

جام جم آنلاین: شرکت اتومبیل سازی آلمانی پورشه از تصمیم خود برای تولید یک مدل رودستر ارزان قیمت منصرف شد تا کماکان روی تولید مدل های لوکس گران قیمت تمرکز کند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ماتیاس مولر، مدیر شرکت پورشه در گفت‌وگویی با روزنامه آلمانی اشتوتگارت زایتونگ خاطرنشان کرد: متقاعد شدن من برای تولید یک مدل رودستر ارزان قیمت به تنهایی کفی نیست بلکه باید مشتریان ما نیز متقاعد شوند.

شرکت پورشه بیم دارد تولید اتومبیلی ارزان قیمت که با مارک معروف آن در دسترس همگان باشد اعتبار شرکت را نزد برخی از مشتریان قدیمی اش خدشه دار کند.

مولر تاکید کرد: شرکت پورشه قبل از هر چیز به اعتبار مارکش اهمیت می دهد. و این مارک اصلی ترین دلیلی است که مشتریان تصمیم به خرید یک اتومبیل پورشه می گیرند. بنابراین، ما باید به شیوه ای  تصمیم بگیریم که مارک پورشه همواره اعتبارش را به عنوان نماد مدل های لوکس و رویایی حفظ کند.

مولرابراز داشت: اگر ما اتومبیلی در سطح پایین‌تر از باکستر( رودستر کنونی پورشه به قیمت حدود ۵۰ هزار یورو) را بفروش برسانیم ، مشتریانی کاملا جدید را جلب خواهیم کرد و اگر به این دلیل مشتریان دائمی خود را از دست دهیم ، برای اعتبار مارک پورشه خدمتی  انجام نداده ایم.

وی افزود: برای دلایل مشابهی ، پورشه مدلی کوچکتر از مدل لوکس پانامه‌را  را تولید نخواهد کرد تا بتواند از سال ۲۰۲۴ روی تولید مدل دوگانه سوز اسپرت اسپایدر ۹۱۸ تمرکز کند. این مدل جدید که قیمتش حدود ۷۶۰ هزار یورو خواهد بود، در اشتوتگارت زادگاهش تولید خواهد شد.

مولر بدون اشاره به جزییات بیشتری گفت : پورشه تصمیم دارد فقط ۹۱۸ دستگاه از این اتومبیل گران قیمت را تولید کند. پس از آن کارخانه اشتوتگارت – زوفنهاوسن می تواند خط تولیدش را برای ساخت یک مدل ارزان‌تر از اسپایدر ۹۱۸ اما کماکان گران تر از مدل ۹۱۱ اختصاص دهد که گران ترین اتومبیل این مدل ۲۵۰ هزار یورو قیمت دارد. مترجم : بهرام افتخاری


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.