انعقاد تفاهم‌نامه سازمان زیباسازی شهر تهران با دانشگاه تهران

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- دانشگاه تهران و سازمان زیباسازی به منظور فعالیت‌های فرهنگی، هنری و علمی با حضور معاون فرهنگی دانشگاه تهران و مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، سیف معاون فرهنگی دانشگاه تهران در این جلسه‌ که با حضور مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در باغ نگارستان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان زیباسازی در شهر، گفت: آثار اجرا شده از سوی سازمان زیباسازی و مدیریت شهری در سطح شهر تهران قابل ملاحظه است.
وی با اعلام آمادگی دانشگاه تهران برای فعالیت در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی با سازمان زیباسازی شهر تهران، افزود: باغ نگارستان به عنوان موزه تاریخ و مفاخر که زیر مجموعه دانشگاه تهران قرار دارد، می‌تواند به محلی برای برگزاری برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک تبدیل شود.
سیف ضمن تقاضا از سازمان زیباسازی شهر تهران برای اختصاص اعتباری برای نوسازی و مرمت عمارت تاریخی و ارزشمند باغ نگارستان، ادامه داد: دانشگاه تهران آمادگی دارد تا با شناسایی مفاخر به کمک شهرداری و سازمان زیباسازی در مجموعه باغ نگارستان از آنها تقدیر کند.
همچنین شوشتری مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در این نشست ضمن استقبال از همکاری علمی و فرهنگی با دانشگاه تهران، گفت: در حال حاضر این همکاری در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی با پردیس هنرهای زیبا و ارزیابی پروژه‌های شهری با حضور اساتید دانشگاه و دانشجویان در جریان است.
وی با تاکید براینکه سازمان زیباسازی نهایت تلاش خود را برای بازسازی و مرمت باغ نگارستان خواهد کرد، اظهارکرد: مجموعه باغ نگارستان ظرفیت تبدیل شدن به بستری برای اهل علم، هنر و ادب را دارد.
شوشتری با اشاره به اینکه تقدیر از مفاخر یک برنامه ارزشمند فرهنگی است، افزود: ضرورت برگزاری سلسله نشست‌هایی تحت عنوان شهر، منظر، خاطره یا شهر، هنر و معماری در باغ نگارستان و با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران کاملا محسوس است.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، باغ نگارستان می‌تواند به محلی برای ارزیابی پروژه‌های شهری در حوزه هنرهای شهری و با حضور اساتید برجسته و دانشجویان تبدیل شود.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.