انعقاد تفاهم نامه همکاری بین صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و بانک کشاورزی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به منظور تسریع در رشد و توسعه صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی و جهت تسهیل در ارائه تسهیلات بانکی به صنایع مذکور، تفاهم نامه ای بین صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و بانک کشاورزی منعقد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با اعلام این خبر افزود:  از آنجا که خدمت رسانی بدون وقفه به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی جزء مهمترین اولویت های صندوق ضمانت از بدو تأسیس تاکنون بوده است انعقاد این تفاهم نامه در جهت تسریع در امور کارآفرینان و صاحبان صنایع کوچک در این بخش خواهد بود.

«  سید حسین سید محمد زواره» در ادامه تصریح کرد: این صندوق تاکنون با بانک های صنعت و معدن و ملی نیز تفاهم نامه های همکاری منعقد کرده و بانک کشاورزی بعنوان سومین بانک مورد توافق واقع شده است.

زواره همچنین یادآور شد: توافق با بانک های سپه، ملت، مسکن، صادرات، رفاه کارگران و تجارت در جریان بوده و همکاری با سایر بانکها نیز در دستور کار این صندوق است ضمن آنکه به منظور تسریع در امور صاحبان صنایع کوچک تمامی درخواست های بانک های عامل در خصوص صدور ضمانت نامه مورد پذیرش این صندوق قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به میزان صدور ضمانت نامه های صندوق تاکنون اظهار کرد: این صندوق از ابتدای تأسیس تاکنون تعداد ۳۸۸ فقره ضمانت نامه به منظور تأمین کسری وثایق تسهیلات ایجادی و سرمایه در گردش صاحبان صنایع کوچک صادر کرده است.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ادامه اضافه کرد: از این میان سهم بانک کشاورزی با تعداد  ۹۴ فقره پس از بانک صنعت و معدن در رتبه دوم و بانک های ملی، صادرات، ملت و تجارت به ترتیب بیشترین سهم از ضمانت های صادره صندوق را به خود اختصاص داده اند.

زواره ضمن دعوت از تمامی  صاحبان صنایع کوچک در سراسر کشور خاطرنشان کرد:  این صندوق آمادگی کامل جهت همکاری و پوشش کسری وثایق مورد نیاز صاحبان صنایع کوچک در قالب طرح هایی با توجیه اقتصادی در زمینه احداث، توسعه ، بهسازی و نوسازی، تأمین سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه، خرید فناوری و دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی در قبال  تمامی بانک های عامل به منظور حمایت و ایجاد انگیزه بیشتر در امر سرمایه گذاری و رونق کارگاه های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی را دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.