انعقاد قرارداد ساختمان با ۴ کشور

۳۰م دیماه ،

به گزارش نوساز به نقل از مهر، در پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن، انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان چهار کشور برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کردند.

براین اساس کشورهای بلاروس، گرجستان، لیبی و چین که هیئت های سرمایه گذاری آنها با سازمان ها و شرکت های انبوه سازی ایران، وارد مذاکره شدند، پیش قرارداد سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران را منعقد کردند.

در روزهای آینده نیز قرار است هیئت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری کشورهای روسیه، عراق، ترکیه، سوریه، لبنان، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، مصر و قطر در نمایشگاه بین المللی تهران حضور یابند و ضمن انعقاد قرار داد برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت ساختمان، از سرمایه گذاران و انبوه سازان ایرانی برای کمک به توسعه مسکن کشورهای خود، دعوت بعمل آورند.

در این نمایشگاه که تا ۲ دی ماه در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است، بیش از ۳۵۰ شرکت و سازمان ارائه کننده طرح های ساختمانی داخلی و خارجی، دستاوردهای نوین صنعتی سازی ساختمان را ارائه کردند.

این شرکت ها و سازمان ها، همچنین روش ها و طرح های مربوط به سبک سازی، مقاوم سازی ساختمان ها و بکارگیری مصالح و ابزارآلات استاندارد جهانی روز دنیا را در نمایشگاه عرضه کردند.

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن، انبوه سازی و تکنولوژی های نوین ساختمان ؛ مهمترین اتفاق در بخش سرمایه گذاری و سرمایه پذیری حوزه مسکن و ساختمان و همچنین ارائه برنامه ها و طرح های انبوه سازی مسکن کشور، محسوب می گردد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.