انعقاد قرارداد قطعه‌سازی در تور صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی

انعقاد قرارداد قطعه‌سازی در تور صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی

عصرخودرو : انعقاد قرارداد قطعه سازی در تور صنعتی شرکت شهرک های صنعتی با هدف بالا بردن توان رقابتی واحدهای صنعتی استان قم صورت گرفت .

به نقل از مهر، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قم با اشاره به برگزاری تورهای صنعتی ویژه واحدهای صنعتی استان قم اظهار داشت: با هدف بالا بردن توان رقابتی واحدهای صنعتی استان و همچنین آشنا شدن با واحدهای تولیدی و صنایع مادر، شرکت شهرکهای صنعتی قم اقدام به راه اندازی تور ویژه مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی می کند.

جعفر فرشچی افزود: در این تورها که به همت معاونت صنایع کوچک برگزار می شود مدیران، صاحبان و کارشناسان واحد های صنعتی با آخرین و جدید ترین تکنولوژیهای روز، توانمندی واحدهای فعال، سیستم های مدیریتی نوین، صنایع بالادستی و پایین دستی محصولات خود و بازارهای جدید مصرف آشنا می شوند.
 

وی یادآور شد: تبادل اطلاعات فنی یکی دیگر از مزیتهای این تورهای صنعتی است به گونه ای که بعد از بازدیدهای صورت گرفته مشخص می شود دانشها، فن آوری و تولیداتی در اختیار صنایع داخل استان و یا کشور قرار دارد  که صنعتگران دیگر می بایست آن را از بخشهای دیگر تامین کنند.
 

وی در ادامه به برگزاری تور صنعتی مدیران و صاحبان و کارشناسان قطعه ساز استان قم از شرکت پارس خودرو خبر داد و گفت: در این تور صنعتی نماینده بیست واحد تولیدی قطعه خودرو و صنایع وابسته از واحد صنعتی پارس خودرو بازید و از روند فعالیت های فنی، تجاری، بازاریابی و فروش آن بازدید کردند.
 

فرشچی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در تورهای صنعتی، صنایع و واحدهای موفق مورد بازدید قرار می گیرند توضیح داد: براساس وظایف صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از ابتدای سال تاکنون چهار تور صنعتی توسط این شرکت تشکیل شده و در ادامه نیز با تعیین گروه های هدف مختلف اعم از دانشجویان، فعالان صنعتی، مدیران و ذی نفعان، تورهای متعددی را برگزار خواهیم کرد.
 

گفتنی است در جریان این بازدید با توجه به توانمندیهای قطعه سازان قمی قرارداد تامین بخشی از قطعات مورد نیاز این واحد صنعتی با واحد صنعتی استان قم منعقد شد.

سه شنبه ۳ مرداد   ۱۱:۳۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.